כאילו לא די בירי הרקטות הבלתי פוסק לעבר באר שבע ובמפלס החרדה שעולה בשל ההסלמה הביטחונית: ילד בן 12 מצא דרך יוצאת דופן לפרוק את השעמום בו הוא היה נתון, כך לדבריו, בעיצומם של ימי הלחימה. יתכן כי השהייה הארוכה במרחב מוגן שיבשה מעט את דעתו. הילד הודה שהצית גן משחקים בשכונה ג' וגרם להרס מוחלט של המתקנים.
הצתה וכתובות נאצה בבית ספר חרדי צפה בשריפה וזוהה כחשוד בשוד ובאיומי הצתה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
בעקבות תלונה שהוגשה בתחנת באר שבע על ידי תושב השכונה על כך שגן המשחקים השכונתי נשרף עד היסוד, פתחה המשטרה בחקירה שהובילה למעצרו בתחילת השבוע של ילד בחשד שהעלה באש את גן השעשועים.
בחקירתו קשר עצמו הילד למעשה המיוחס לו. להגנתו טען כי "הייתי משועמם ולכן שרפתי את הגן". מפאת גילו הצעיר שוחרר הילד החשוד, והועבר להמשך טיפולם של גורמים מקצועיים.
במהלך חקירת אירוע הצתת הגן התקבלה הודעה במשטרה לפיה תושב השכונה העלה פוסט וסרטון ברשת החברתית בו הוא נשמע מאיים לכאורה על הילד. האיש זומן לחקירה בתחנת באר שבע, ונסיבות המקרה בחקירה.
מפקד תחנת משטרת באר שבע, נצ"מ משה איבגי: "מדובר באירוע חמור של הצתה שטופל במהירות עד למעצרו של החשוד. במקביל, המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי איומים ברשתות החברתיות. החשוד באיומים נחקר ובמהלך חקירתו הוסברה לו חומרת מעשיו".