כמה שווה כלב גזעי? תלוי את מי שואלים. בעלים של גורים גזעיים עם תעודות עשויים לדרוש על הגורים אלפי שקלים, אבל יש גם כאלה שמוכנים לקבל תמורת אחד מהם מחשב נייד.
לתחנת משטרת באר שבע הגיע באחרונה תושב העיר כשהוא נושא בידיו מחשב נישא. האיש סיפר שהוא מגדל ומוכר כלבים גזעיים לאנשים פרטיים, ובמסגרת זו פנה אליו אדם שביקש לרכוש כלב ולתת תמורתו מחשב נישא.
מגדל הכלבים סיפר כי לאחר ששקל את ההצעה, ולאחר שהקונה הבטיח לו שמדובר במחשב חדש, שאותו רכש כמה ימים קודם לכן, הוא הסכים להצעה.
לאחר ביצוע העסקה נטל מגדל הכלבים את המחשב לביתו, ובזמן שהפעיל אותו הבחין שבמחשב ישנם מסמכים ששייכים לאדם אחר, ולא לאיש שרכש ממנו את הכלב.
הממצאים הללו העלו בו את החשד שמדובר במחשב גנוב, ועל כן מיהר והתייצב במשטרה עם המחשב. בעקבות דבריו נבדק המחשב, ונמצא כי מדובר ברכושו של עורך דין תושב באר שבע, שביתו נפרץ יום קודם לכן.
שוטרים יצאו לביתו של האיש שהעניק את המחשב למגדל הכלבים, ובחיפוש שנערך בביתו נמצא מחשב נישא נוסף, החשוד אף הוא כרכוש גנוב.
בחקירתו הכחיש החשוד את גניבת המחשבים, וטען כי קיבל את שני המחשבים מאדם שאת שמו אינו מעוניין למסור. השוטרים לא קיבלו את ההסבר, ונגד החשוד הוגש כתב אישום בגין פריצה לדירה וסחר ברכוש גנוב.