עשרות מתמודדי נפש בבאר־שבע וסביבותיה שזקוקים למסגרת שיקומית, מנועים מלקבל את שירותיה של עמותת "אנוש" - העמותה הישראלית לבריאות הנפש.
1 צפייה בגלריה
סניף אנוש בבאר־שבע. דרוש שיפוץ והרחבה
סניף אנוש בבאר־שבע. דרוש שיפוץ והרחבה
סניף אנוש בבאר־שבע. דרוש שיפוץ והרחבה
(יח"צ אנוש)
הסיבה: המבנה הישן בו פועלת העמותה בבאר־שבע אינו מותאם עוד לצרכיהם של מקבלי השירות ולמספר הרב של מתמודדי הנפש מבאר־שבע ויישובי הסביבה הזקוקים לשירותי העמותה.
תחת הכותרת "יוצרים מקום לנפש" יוצאת עמותת "אנוש" בקמפיין גיוס המונים על מנת לגייס חצי מיליון שקלים לטובת שיפוץ והרחבת מבנה הסניף הבאר־שבעי של העמותה.
בית "אנוש" הממוקם ברחוב בן גוריון, סמוך לאוניברסיטת בן גוריון, הוקם בשנת 1989 והוא מעניק במשך עשרות השנים מאז שירותי שיקום, טיפולים אישיים ושירותי תמיכה וייעוץ למשפחות.
קראו עוד>>>
נוכח הגידול במספר מתמודדי הנפש והצרכים ההולכים וגדלים, המבנה אינו מותאם למספרם הרב של מתמודדי הנפש, אין בו מספיק חדרים שמאפשרים לקיים פגישות טיפול אישיות, חסר בו מקום שמאפשר מפגשים קבוצתיים של מתמודדי נפש, והמבנה גם אינו ממוגן בצורה ראויה כדי להבטיח את בטיחותם של המתמודדים.
"כדי לשפר ולייעל את השירות בסניף", מציינת ריטה רויזמן, מנהלת סניף "אנוש" באר־שבע, "ולאפשר הרחבה של תכוניות השיקום וקבלה של מתמודדי נפש נוספים שזקוקים לשירות, אנחנו מעוניינים לשפץ את הסניף ולהרחיב אותו.
"בשיפוץ נשים דגש על עיצוב המרחב כמקדם שיקום והחלמה בכל רבדי החיים על ידי שימוש באור טבעי, עיצוב חללים המאפשרים אינטרקציה חברתית יחד עם מרחב אישי ופרטיות, שיפוץ המרחב החברתי והרחבת המבנה".
מנכ"לית "אנוש", ד"ר הלה הדס: "זה הזמן לגלות ערבות הדדית ולסייע למתמודדי הנפש בבאר־שבע והסביבה לקבל את הבית שהם כל כך צריכים"
לדברי מנכ"לית "אנוש", ד"ר הלה הדס, "עשרות מתמודדי נפש באזור באר־שבע והסביבה זקוקים למסגרת שיקומית ואינם יכולים לקבל אותה בגלל חוסר מקום. זה הזמן לגלות ערבות הדדית ולסייע למתמודדי הנפש בבאר־שבע והסביבה לקבל את הבית שהם כל כך צריכים. לצורך שיפוץ והרחבת המבנה אנו זקוקים ל־500 אלף שקל.
"בעזרת התרומות נוכל לשפר את השירות בסניף, ולאפשר למתמודדי נפש נוספים מהאזור להשתלב בשירות ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות".
לתרומה יש להיכנס לאתר "אנוש" או לקישור הקמפיין http://bit.ly/3DitfW6
לעדכונים: חדשות באר שבע


סניף אנוש בבאר־שבע. דרוש שיפוץ והרחבה | צילום: יח"צ אנוש