תושבי שכונת סיגליות החדשה במערב באר-שבע התעוררו הבוקר (שני) לאחר לילה לא שקט בעקבות פיצוץ שאירע בתוך בית ברחוב דפנה וכתוצאה ממנו נפגעו שני בני אדם במצב קל ובינוני.
1 צפייה בגלריה
האירוע בבאר שבע
האירוע בבאר שבע
האירוע ברחוב טבנקין באר שבע
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
על פי עדויות של תושבים, הפיצוץ אירע בסביבות 23:25 הלילה. הפיצוץ נשמע בכל האזור, מה שעורר בהלה רבה.
תושב בשכונת סיגליות סיפר הבוקר למיינט באר-שבע והנגב: "שמענו את הפיצוץ חזק, הילדים התעוררו, שכנים יצאו והתברר כי נזרק כנראה רימון או מטען מאולתר על דירת גן בבניין מגורים".
התושב ששוחחנו עימו ביחד עם שכנים נוספים מאוד מוטרדים מהאירוע ובהחלט לא שקטים: "אנחנו חיים במציאות שזה יכול להגיע לכל שכונה ומקום. מה שמטריד אותנו זו התעוזה של משליכי חומר הנפץ, שלא מעניין אותם שמדובר בשכונת מגורים והם לא מבחינים בין אנשים ולא עושים חשבון. מציאות בעייתית שהמשטרה חייבת לפעול כדי שלא יתרחשו מקרים כאלה".

האירוע בשכונת סיגליות בבאר שבע
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בהמשך לפיצוץ בבית ברחוב דפנה ובמקביל, התקבל דיווח באותה שעה על חשד להצתת כלי רכב ברחוב טבנקין בעיר - לא היו נפגעים. אחד מתושבי הרחוב סיפר ל'מיינט באר שבע': "בסך הכל מדובר על אזור שקט וכולם מכירים את כולם. לא מזמן ראיתי שהיה גם אירוע בשכונת סיגליות וזה בהחלט מלחיץ שאתה לא יודע מתי ואיפה זה עלול לתפוס אותך. אני מקווה שיתפסו את מי שעשה את זה", אמר התושב.
ההערכה היא כי שני המקרים בוצעו על רקע של סכסוך בין עבריינים.
הבוקר נמסר ממשטרת מרחב הנגב לmynet, כי "נבדק הקשר בין שני המקרים. הרקע הוא פלילי. טרם נעצרו חשודים".

האירוע בבאר שבע

קראו גם:

תושבים מהשכונות הסמוכות לסיגליות התלוננו כי הפשיעה באזור, בעיקר של גניבות רכב, נמשכת והם מצפים הן מהמשטרה והן מהעירייה שגובה כספים מהתושבים בעד היטל שמירה וביטחון, שיגבירו את הסיורים ואת נוכחותם. "לא רואים שוטרים ולא שיטור עירוני ברחובות", מתלוננים תושבים.