ב-1 למרץ 2022 התקבל בתחנת משטרת העיירות דיווח מחברת אשראי על זיהוי עסקאות שנעשו עם נתוני אשראי גנובים. פעולות חקירה ראשוניות הצביעו על מעורבות קטינים באירוע והיא הוטלה על מחלק נוער תחנות עיירות.
1 צפייה בגלריה
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי
( צילום: shutterstock)
המשטרה הגיעה אל שלושה חשודים ועיכבה לחקירה שני בני 18 ונער בן 17, תושבי באר שבע והאזור. אז התברר כי אחד מהחשודים בעל ידע רב בתכנות ומחשבים. הוא פתח אתר דואר פיקטיבי לביצוע משלוחים של מוצרים שנרכשו. בשעה שהשולח ביקש לשלם על המשלוח, פרטי האשראי התגלו לצעירים.
קראו גם:
הצעירים לקחו את מספרי כרטיס האשראי ופרטים אישיים של אותם אנשים שהשתמשו באתר, וביצעו הזמנות ממספר טלפון פיקטיבי, בו רכשו בעיקר בגדים והנעלה בסכום של כ- 6,000 שקלים. את המוצרים, עפ"י החשד, מכרו לאחרים ובמקצתם השתמשו.
השלושה עוכבו לחקירה ונחקרו על זיוף וגנבה של שישה פרטי כרטיסי אשראי. החשודים קשרו עצמם לאירועים אשר התרחשו מאז דצמבר 2021 ועד עתה. בסיום חקירתם הראשונית הועברו לתנאי מעצר בית וחקירת האירועים נמשכת.
רס"ר ניב כהן ראש צוות מחלק נוער עיירות: "אני מבקש לפנות לציבור לגלות ערנות על כל חריגה בתשלומי האשראי, כמו גם לבדוק את מהימנות האתרים דרכם מבצעים משלוחים והזמנות. בכל מקרה של חשד לדווח".
לעדכונים - חדשות באר שבע