פרידה עצובה: איתן חובה בן ה-13 הלך היום לעולמו לאחר מאבק עיקש בסבב שני של מחלת הסרטן. לפני כחודש וחצי יצאה משפחתו והקהילה כולה, לקמפיין של גיוס המונים למימון הטיפול, אך למרבה הצער מצבו החמיר, והיום הוא נפטר.
1 צפייה בגלריה
איתן חובה ז"ל
איתן חובה ז"ל
איתן חובה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
הבשורה המרה הגיעה לפני כחצי שנה, בערב בר המצווה שלו. אז התבשרה משפחתו של איתן שהסרטן אותו ניצח לפני שלוש שנים, חזר שוב. בני המשפחה החליטו כי חגיגת בר המצווה של איתן תתקיים כמתוכנן בטרם יעבור שוב מסכת של טיפולים אינטנסיביים.
קראו גם:
סדרת הטיפולים הכימותרפיים והביולוגיים שעבר איתן בחודשים האחרונים לא שיפרה את מצבו הרפואי. התברר, כי טיפול ניסויי בסוג הסרטן בו לקה איתן מתקיים במרכז רפואי ביוסטון טקסס שבארצות הברית ומשפחתו של איתן יצאה לפני כחודש וחצי לקמפיין של גיוס המונים למימון הטיפול, כאשר לקמפיין נרתמו גם תלמידי בית הספר היסודי "שדות אשכול" ובית הספר התיכון "נופי הבשור" שבמועצה האזורית אשכול.
למרבה הצער, מצבו הרפואי, שהלך והחמיר, לא אפשר את הטיפול בארצות הברית, והיום הוא הלך לעולמו.
מהמועצה האזורית אשכול נמסר: "איתן נכנס ללב של כולנו וקהילה שלמה התגייסה כדי לנסות להציל את חייו באמצעות תמיכה בטיפול רפואי לו הוא נזקק. לצערנו הרב, מצבו הרפואי של איתן לא אפשר את הטיפול. האהבה העצומה מהקהיל חיזקה את איתן ואת משפחתו בימיו האחרונים ואנו נמשיך להיות בשבילם ולחבק אותם גם עכשיו, בימים קשים וכואבים אלה. צוותי המועצה נמצאים עם המשפחה ומלווים אותה ואת חבריו בשעה קשה מנשוא זו".
הלווייתו של איתן חובה ז"ל תתקיים מחר (יום שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין בחבל שלום.