תעשיית הפייק ניוז של האוייב ושל גורמים עויינים שמעוניינים ליצור אנדרלמוסיה בחברה הישראלית לא מפסיקה מאז תחילת המלחמה.
2 צפייה בגלריה
פרסום כוזב
פרסום כוזב
פרסום כוזב
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
בימים האחרונים אותם גורמים עויינים מעלים פוסטים ומפיצים שקרים, שבהם הוצמדו צילומיהם של שוטרים מהמחוז הדרומי של המשטרה לצד צילומים של מחבלי חמאס.
באחד הפוסטים נכתב כי שוטר שנרצח במתקפת הטרור על יישובי העוטף, וחללים אחרים שנרצחו, שיתפו פעולה עם חמאס וכביכול היו שותפים להתקפה הנפשעת.
מדובר בשקרים זדוניים כשכל מטרת האויב לזרוע בלבול וסכסוכים בחברה הישראלית וליצור בהלה ואי וודאות בקרב הציבור. לצד ניסיון להחדיר מסרים עויינים גולשים מחדירים הודעות מאיימות וגם עושים אימוג'י של צחוק כדי ללעוג על ידיעות של נרצחים בהם שוטרים ואנשי כוחות הביטחון.
לאור ריבוי הפצת שקרים ברשתות החברתיות, יצאה משטרת מרחב הנגב בהודעה שבה היא מזהירה את הציבור לגלות עירנות ולדווח על כל אירוע חריג.

2 צפייה בגלריה
פרסום כוזב
פרסום כוזב
פרסום כוזב
(צילום: דוברות משטרת ישראל)

קראו גם:

"בניגוד לפרסומים כוזבים שעלו ברשתות החברתיות אודות שיתוף פעולה עם האויב של כוחות בטחון ושוטרים, שנפלו במהלך הלחימה בדרום והפצת תמונותיהם לצד תמונות מחבלים, הרי שמדובר בפרסום שקרי ונבזי שמטרתו ליצור בהלה בקרב הציבור. משטרת ישראל מבקשת מהציבור לנהוג באחריות בכל הקשור להפצת מידע, להימנע מהפצת פייק ניוז וכן לגלות ערנות ולדווח למוקד 100 על כל אירוע חריג ולמוקד 110 על פרסומים מסוג זה".