‏דובר צה"ל הודיע הערב (שבת) כי שני לוחמי צה"ל נפלו בקרב על הגנת המולדת ברצועת עזה.
1 צפייה בגלריה
אופיר ברקוביץ' (מימין) ואלישי יונג זכרם לברכה
אופיר ברקוביץ' (מימין) ואלישי יונג זכרם לברכה
אופיר ברקוביץ' (מימין) ואלישי יונג זכרם לברכה
(צילום: דובר צה"ל)

האירוע התרחש במסגרת הקרבות בג'באליה שבצפון רצועת עזה. אחד ההרוגים הוא סמל אלישי יונג, בן 19, מדימונה, לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401).
יחד עמו נפל בקרב סמ״ר אופיר ברקוביץ׳, בן 20, ממודיעין-מכבים-רעות, לוחם שריון בגדוד 52, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401). יהי זכרם ברוך. באירוע נפצע קשה קצין צה"ל.
השניים נפגעו מטיל נ"ט שנורה לעברם במהלך היתקלות עם חוליית מחבלים של החמאס, שהיתה במהלך הפעילות המבצעית באזור.
אבל קשה בדימונה בעקבות נפילתו של סמל אלישי יונג ז"ל, בן 19 מקהילת העבריים. ראש עיריית דימונה, בני ביטון, הביע בשם התושבים צער כבד על נפילתו: "דימונה מרכינה ראש, יונג אלישי, בן העיר דימונה, חבר קהילת העבריים בעיר נפל בקרבות בעזה.
"אלישי משתייך לקהילת העבריים בעיר, שהיא קהילה מגובשת, תורמת ומתנדבת. בקרב הקהילה נרשם גיוס של 100%, מה שמעיד על אהבתם למדינה ועל רצונם להשתלב בה, בעיקר בהגנה עליה. מי ייתן והקהילה לא תדע עוד צער. כך או אחרת, עיריית דימונה בראשותי עומדת לרשות המשפחה בכל עת. העיר דימונה כואבת את לכתו. תנחומים גדולים למשפחה, יהי זכרו ברוך".

קראו גם:

צה"ל פועל בצפון הרצועה מזה מספר שבועות, וקרא לתושבי המחנה להתפנות דרומה, כחלק מהניסיון לטפל בכוח הצבאי של החמאס שממשיך לפעול במחנה ואף לשגר רקטות לעבר שטח ישראל.