ב-29.12.23 נחת בישראל תושב נתיבות שחזר מדובאי. על פניו הוא נשא עמו מזוודה רגילה לחלוטין, אבל אל עובדי אולם הנוסעים מכס נתב"ג קשה לעבוד. הם דיווחו למשטרה על ממצא חשוד, וכאשר פתחו אותה התברר שהם לא טעו ובפנים הסתתר ממצא מסוכן מאוד.
2 צפייה בגלריה
המזוודה החשודה
המזוודה החשודה
המזוודה החשודה
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הבידוק איתרו בודקי המכס ויחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג מזוודה ובתוכה סם מסוכן מסוג קטמין, הידוע בכינוי "סם האונס" במשקל של כ-11 ק"ג. הסמים הוסלקו בתוך דופן כפולה במטרה להחדירם לארץ, לסחור בהם ולהפיצם בציבור.

קראו גם:

הנוסע נעצר לחקירה ביחידה המרכזית במרחב נגב של המחוז הדרומי, במסגרתה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות ולהתחקות אחר חשוד נוסף, תושב נתיבות, שעל פי החשד היה שותפו של הנוסע והיה מעורב באופן ישיר בהברחת הסמים וניסיון להחדירם לתחומי הארץ.

2 צפייה בגלריה
הסמים שהתגלו במזוודה
הסמים שהתגלו במזוודה
הסמים שהתגלו במזוודה
(צילום: דוברות המשטרה)

סם הקטמין הינו סם מסוכן הידוע בכינויו כ"סם האונס", בעל השפעות חמורות על הגוף והנפש. סיכול ההברחה והחקירה הפלילית שנפתחה מנעה את הפצתו בציבור ואת האפשרות של שימוש בו כלפי קורבנות תמימים וביצוע עבירות מין קשות.
החשודים, בשנות ה 20 לחייהם, נעצרו לחקירה בימ"ר נגב, ומחר (חמישי) יתקיים דיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.