מתלבטים ומחפשים כיצד להפעיל ולהעסיק את ילדיהם במהלך חופשת הקיץ עד החזרה ללימודים? קבלו את אירועי "קיץ של כוכבים" שיתקיימו בקניון הנגב עזריאלי באר שבע.
1 צפייה בגלריה
(קניון הנגב עזריאלי. צילום: הרצל יוסף)
קופיקו, מני ממטרה, קוגמולו, יובל המבולבל, משפחת ספיר, מלך הג'ונגל, הדייג ודג הזהב, מלכת הקרח, זוהר לא'ספקתי, הקרנות סרטים והפעלות מבית "סינמה הופ!" עם חגיגת סרטי הגיבורים סמי הכבאי ובוב הבנאי, מתחם ג'ימבורי ויצירה חינמי ועוד שלל מופעים והצגות מעולם האגדות הקסומות. כל זה מחכה לכם בקניון הנגב מסוף חודש יולי ולאורך כל חודש אוגוסט.
בבמה המרכזית בקניון יתקיימו שלל הצגות מעולם האגדות הקסומות: בת הים והפיראט, פיטר פן וטינקרבל, סינדרלה, חדי קרן, פינוקיו, מלך האריות, כיפה אדומה, עמי ותמי, הנסיכה והצפרדע, שלגייה, מלך הג'ונגל, הדייג ודג הזהב, מלכת הקרח ומתחם ג'ימבורי ויצירה חינמי הפתוח לקהל הרחב.
כל האירועים יתקיימו במהלך השבוע הקרוב (סוף יולי) ולאורך כל חודש אוגוסט. הכניסה לכל האירועים חופשית ומיועדת לקהל הרחב, משפחות, הורים וילדים.
לתאריכים, שעות ותוכניה מלאה של אירועי קיץ בקניון עזריאלי הנגב – לחצו כאן
שחר טביב – מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב: "קניון עזריאלי הנגב נמצא כל העת בתנופת עשייה מתמדת וקיום שלל אירועים עבור קהל לקוחות הקניון. קניון עזריאלי הנגב מיצב את עצמו כמקום בילוי ופנאי מוביל בדרום ואני מזמין את כלל לקוחותינו לצאת מהבית עם הילדים ולהגיע אלינו למקום מקורה וממוזג, עם חנייה חינמית לאחר השעה 17:00, ולחוות חוויה תרבותית ואיכותית שתמצאו רק אצלנו.
"הכניסה חינם לכל האירועים הללו ואנו מודעים לביקוש הרב הקיים בהופעות מסוג זה. לכן אני מבטיח לציבור הרחב כי כל האירועים יתקיימו תחת סדר ואבטחה נאותה וראויה על מנת שהקהל יוכל ליהנות מהאירועים, המופעים, החנויות והמבצעים שיש לקניון להציע ולהטביע חותמנו כחוויית בילוי משפחתית בלתי נשכחת".
לעדכונים - חדשות באר שבע