ארמונד לנקרי, המאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ במרכז הרפואי "סורוקה" בבאר־שבע, בעקבות תאונת דרכים שבה היה מעורב, זכה השבוע בבחירות בהסתדרות ברוב קולות, ונבחר לקדנציה נוספת ליו"ר מרחב נגב מרכזי.
2 צפייה בגלריה
ארמונד לנקרי. מתפללים לשלומו
ארמונד לנקרי. מתפללים לשלומו
ארמונד לנקרי. מתפללים לשלומו
(צילום: חיים הורנשטיין)
לנקרי, שהיה מתמודד יחיד, קיבל כ־3,560 קולות (לא סופי) שהם למעלה מ־80 אחוז מקולות הבוחרים.
מדובר בסיטואציה מורכבת. מצד אחד, לנקרי מאושפז בבית החולים וכולם מתפללים להחלמתו, ומצד שני, מילוי תפקיד יו"ר מרחב נגב מרכזי, מחייב איש במשרה מלאה. כרגע מסתמן כי ההסתדרות תכריז על נבצרות של לנקרי כדי למנות לו, בשלב זה, מחליף.
קראו גם:
דובר ההסתדרות, יניב לוי, מסר: "אנחנו מאחלים החלמה מהירה לארמונד לנקרי. עקב המקרה הטראגי, מוסדות ההסתדרות צפויים להכריז בתקופה הקרובה על נבצרות של לנקרי ומינוי ממלא מקום, עד אשר יחלים וישוב לתפקיד".
מרחב נגב מרכזי משתרע מאזור עין גדי ועד יישובי ספיר בערבה וכולל בתוכו את הערים והיישובים הבאים: ערד, דימונה, מצפה רמון, ירוחם, כסייפה, ערערה בנגב והפזורה הבדואית. כמו כן הוא כולל את המושבים בערבה, משאבי שדה ואביבים.
לנקרי נפצע קשה בשבוע שעבר בתאונה שהתרחשה בכביש 90 סמוך למפעלי ים המלח. חמישה אנשים נפצעו בתאונה, שלושה מהם במצב קשה. לנקרי, המכהן כממלא מקום ראש עיריית דימונה, מאושפז בטיפול נמרץ ועבר מספר ניתוחים. מצבו מוגדר נכון ליום רביעי השבוע קשה אך יציב. בני משפחתו ומקורביו שוהים כל העת ליד מיטתו ומתפללים להחלמתו המהירה.
ראש עיריית דימונה, בני ביטון, מגיע מדי יום ליחידה לטיפול נמרץ ומלווה את בני משפחתו של לנקרי ומחזק אותם.
2 צפייה בגלריה
ארמונד לנקרי
ארמונד לנקרי
ארמונד לנקרי
(צילום: דוברות עיריית דימונה)
"ארמונד עדיין מורדם ומונשם, מצבו קשה אך יציב, כולנו מתפללים לשלומו, זה המקום לומר לצוות בית החולים 'סורוקה' ולעומד בראש המרכז הרפואי יישר כוח על הטיפול המסור, על האכפתיות, לא רק בטיפול בלנקרי אלא לכל המאושפזים", אמר ביטון.
ראש עיריית דימונה קורא לציבור להתפלל לשלומו של לנקרי: "אני מבקש מכל תושבי דימונה וכל תושבי מדינת ישראל להתפלל לשלומו של ארמונד לנקרי בן זוהרה. זה המקום לחזק את המשפחה, את אליס אשתו ואת הילדים, אנו מאחלים לו החלמה מהירה ורפואה שלמה".
לעדכונים - חדשות באר שבע