קודם כל, נזכיר לכולם שעדיף בלי מדורות השבוע. נכון, זה מנהג מסורתי יפה, אבל הבריאות של כולנו ושל הסביבה שלנו חשובה יותר, אז אם ממש רוצים - להסתפק במדורות גדולות ומשותפות ובאזורים שהוקצו לכך, כמו שביקשו בעיריית באר שבע.
1 צפייה בגלריה
מדור. חשוב להישמע להנחיות הבטיחות
מדור. חשוב להישמע להנחיות הבטיחות
(צילום המחשה: shutterstock)

עכשיו, אחרי שפיזרנו קצת את העשן באוויר, הגיע הזמן לדבר על הנושא שלשמו התכנסנו - כמה חם יהיה לנו במהלך החג ואחריו. ובכן, אחרי שבוע חמסיני מאוד - מהפך.
ביום שישי, שיגיע אחרי יום חמישי חם במיוחד עם 36 מעלות בצהריים בבאר שבע, החמסין יישבר וביום שישי נראה כבר יום סביר יותר לעונה, עדיין חם אבל רק עם 29 מעלות בשיא ולחות של 20-30 אחוז.
בשבת הטמפרטורות יישארו זהות אבל הלחות תעלה עד 40 אחוז בצהריים, והשאלה הגדולה היא מה יקרה בערב, כשכולם יוצאים לחגוג בערב ל"ג בעומר. ובכן, צפוי ערב נעים מאוד עם כ-22 מעלות, שיירדו אפילו עד 17-18 במהלך הלילה, למי שמתכוון להישאר עד מאוחר כדי לחכות לתפוחי האדמה השרופים.

קראו גם:

ביום ראשון, החג עצמו, הטמפרטורות חוזרות לעלות, ל-32 מעלות בצהריים. ואם אתם חוששים שזו ראשיתו של מהפך בדרך לחום - אתם צודקים. ביום שני אנחנו כבר עם חמסין כבד מאוד(!) של 39 מעלות ולחות נמוכה של 10 אחוז בלבד בצהריים, ובקיצור - שוב לא נעים במיוחד למי שמסתובב בחוץ.