היום (שני) בשעה 12:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על אישה ותינוק שנפצעו באירוע אלימות והובאו לחבירה עם צוות מד"א בכביש 31 בצומת שוקת.
1 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
הפצועים פונו לבית החולים
(צילום: יואב דודקביץ')
קראו גם:
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני. השניים פונו לבי"ח סורוקה אישה בת 28 ותינוק בן חודש במצב בינוני עם פציעות חודרות של ירי. התינוק אובחן עם פצע ירי ברגלו ואילו אמו נפצעה מהירי בעכוז וברגלה.
הפראמדיקים של מד"א בוריס מנטו ורוני כהנא סיפרו: "סמוך לצומת שוקת חברנו עם רכב פרטי שבתוכו ישבו 2 הפצועים כשהם בהכרה וסובלים מפצעי ירי. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב".
מבית החולים סורוקה נמסר כי, לחדר הטראומה פונו שני פצועי ירי אם ותינוקה. האם במצב קל והתינוק אושפז במצב בינוני במחלקה לכירורגיית ילדים.
הסיבה לאירוע החמור הינו קטטה שפרצה ביישוב הבדואי מולדה בין שני פלגים. שוטרים הגיעו למקום ועצרו חשוד בהחזקת רובה סער M16. החקירה נמשכת.
מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל מפגע בריונות או אלימות ולסייע במאבק הנחוש בפשיעה למען בטחון הציבור ואיכות חייו".
לעדכונים - חדשות באר שבע