שלושה אנשי סיירת הביטחון אשר מחו על תנאי העסקתם ומתחו ביקורת על התנהלות הסיירת, פוטרו על יד עיריית באר שבע.
מדובר בסיירת שהקימה העירייה לפני כשלושה חודשים נוכח גל הפשיעה והאלימות ובמטרה להגביר את הביטחון האישי. בתמורה להקמת הסיירת התושבים משלמים אגרת שמירת וביטחון דרך חיובי הארנונה שהחלו בחודש ספטמבר.
1 צפייה בגלריה
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
"אין סדר, יש בלגן, תנאים לא תנאים ולאף אחד לא איכפת", סיפר גורם שמכיר את הנושא. "זה צריך להדאיג כל אחד מאיתנו כיצד העניינים מתנהלים שם", הוא הוסיף. לדברי גורמים המעורבים, השלושה ביקשו להיפגש עם בכירי העירייה כדי להציג בפניהם את המצב לאשורו, אולם הם נדחו.
קראו גם:
דובר עיריית באר שבע מסר בתגובה לשאלות שהופנו על ידי מיינט באר שבע והנגב: "בזמן קצר הוקמה סיירת ביטחון שבה מועסקים נכון להיום למעלה מ- 50 מאבטחים בהם אחמ"שי (אחראי משמרת י.ל.) ביטחון, אשר החלו לפעול לפני מספר שבועות במסגרת המשימה לחיזוק הביטחון האישי בעיר באר-שבע.
"המאבטחים מסורים, מקצועיים, חותרים למגע ומלאי מוטיבציה. מבלי להתייחס לאותם האחמ"שים המדוברים בשאילתא, אנחנו נמשיך להקפיד כי כלל העובדים בסיירת פועלים כפי שמצופה מהם, ונמצאים מתאימים לתפקיד וביצוע המשימה. כל עובד שיימצא כלא מתאים או ששביעות הרצון ממנו תהיה נמוכה, לא ימשיך, וזאת בהתאם לחוק ובצורה מכובדת וראויה".