צעיר בן 27 מרעננה, שלקח רכב של בת משפחתו, נעצר באילת כאשר איתו ברכב צעירה עם אקדח, סמים ועוד 3 חברים מראש העין ואופקים, כולם בגילאי 20-27.
2 צפייה בגלריה
צעירה אישה חקירה - תמונת פייסבוק
צעירה אישה חקירה - תמונת פייסבוק
הצעירה היתה עם החשודים ברכב
(צילום המחשה: shutterstock)
המעצר בוצע על החמישה לאחר שהתקבלו עליהם מידע מודיעיני בסוף השבוע האחרון בעיר אילת.
לפני המעצר נעשה תרגיל, של שליחת שוטרי סיור לבושי מדים עם ניידת משטרה גלויה ולא סמויה ולא באמצעות בלשים. המטרה היתה לא להבהיל חבורה שיש ברשותה אקדח, וליצור מצב של אירוע שעשוי ליצור לחץ מסוכן.
בלילה שבין חמישי לשישי האחרון, נעצרה החבורה הזאת ע"י משטרת אילת, שאליה הגיע מידע מודיעיני, או בלשון המקובלת "הלשנה", כי בידי החבורה שברכב יש אקדח וסמים.
בחיפוש שבוצע ברכב ע"י שוטרי ובלשי אילת, נתפסה כמות של כרבע קילו מריחואנה וכמה עשרות בולי מציצה של סם הזיות מסוג LSD, שהוא פופולארי ומאוד שכיח בין בליינים. חוץ מזה, אחד מיושבי הרכב, גם השליך שקית של מנת קוקאין אל מחוץ לחלון, וברכב נתפס גם סכין.
להערכת המשטרה, האקדח היה על פניו ברשותו של אחד מיושבי הרכב, והוא הועבר לבחורה. "היתה התנהלות עם האקדח לפני מעצר השוטרים את הרכב, והגרסאות של כולם, סתרו אחת לשנייה", סיפרו במשטרה.

2 צפייה בגלריה
עבריינים מרדף משטרה - תמונת פייסבוק
עבריינים מרדף משטרה - תמונת פייסבוק
המשטרה עשתה תרגיל
(צילום המחשה: shutterstock)

החבורה הזאת הורכבה כאמור משני עבריינים מראש העין: בן 27 בעל עבר פלילי עשיר עוד מצעירותו כנער ומלבד העובדה שרק לאחרונה ריצה שנתיים בכלא על פשעי סמים, עומד לו מאסר על תנאי של שנה וחצי על עבירות דומות. העבריין האחר מראש העין הוא צעיר בן 20, עם עבר של פשעי אלימות ורכוש.
עצור נוסף הוא בן 27 מאופקים, שמחלק את זמנו גם בראש בעין, אך גם הוא מוכר למשטרה כבעל עבר פלילי בפשעי אלימות ורכוש וגם מהעת האחרונה, ואף מעליו מרחף מאסר על תנאי של 9 חודשים. היחיד שאינו מוכר למשטרה, הוא העצור מרעננה, זה שגם הביא את הרכב לנסיעה של החבורה הזאת לדרום.

קראו גם:

שופט השלום באילת שי ברגר, האריך את מעצרם של כל הארבעה בשבוע ימים, והדיון בעניינה של הקטינה התקיים בדלתיים סגורות, לאחר שהוריה שלא מתגוררים באילת, הוזעקו להגיע לתחנת המשטרה בדרום לביתם העצורה על אחזקת אקדח.