אם בימים האחרונים אתם מרגישים כאילו אתם מתבשלים בסיר של מים רותחים - אתם לא לבד, וזהו באמת השבוע החם ביותר שהיה עד כה העונה. הוא יגיע לשיאו ביום ומחר, וחשוב להקפיד שלא להגזים בפעילויות מחוץ לבית, בעיקר בשעות הקשות.
2 צפייה בגלריה
שרב כבד
שרב כבד
שרב כבד בבאר שבע
(צילום: Shutterstock)

היום (ה') נמדוד בבאר שבע לא פחות מ-40 מעלות בצהריים, עומס חום כבד מאוד, בתנאי שרב של 20 אחוזי לחות בלבד. אפילו בלילה חם למדי, המינימום שתזכרו לו בשעות החשכה זה 25 מעלות, הטמפרטורה הגבוהה ביותר בלילות בתקופה האחרונה.

2 צפייה בגלריה
שמש חמה, שרב חום כבד
שמש חמה, שרב חום כבד
חום כבד
(צילום: shutterstock)

גם מחר (יום שישי) העומס הכבד יימשך. 39 מעלות בצהריים, גם השרב הכבד עדיין איתנו עם 19 אחוזי לחות בלבד. הימים האלה, שבהם רבים בבאר שבע והסביבה עושים את קניות סוף השבוע שלהם, מצריכים היערכות נכונה שלכם - היזהרו שלא להתייבש והקפידו על שתיית מים מרובה.
ביום שבת נתחיל סוף סוף לראות סוג של הקלה קלה, אבל אל תשלו את עצמכם - עדיין ישררו 37 מעלות בבאר שבע בשיא החום, הלחות תהיה 25 אחוז בצהריים ובלילה מתקרר טיפה לאזור 23 מעלות. סוף השבוע הזה ממש לא מתאים לטיולים בחוץ, ובעיקר לא בין השעות 10 בבוקר ל-4 אחרי הצהריים - קחו לתשומת לבכם.

קראו גם:

רבים רוצים לדעת מה יקרה ביום ראשון, שבו יתקיים גמר טורניר היורו. ובכן יש בשורות חיוביות -סוף סוף מדרגה מטה בטמפרטורות לאזור 34 מעלות בצהריים, כשהחמסין אף הוא יישבר מעט. בערב, שבו כולם יהיו מול המסכים, ישררו 27 מעלות עם לחות של 63 אחוז. ובהצלחה לספרד או אנגליה, לבחירתכם.
ביום שני הבא תהיה עלייה קלה ל-35 מעלות וחזרה לעומס חום כבד שמתחיל לטפס לצערנו בהמשך השבוע. אבל אלו כבר הצרות של שבוע הבא.