האלימות בחברה הערבית אינה פוסקת. המשטרה פתחה אמש (יום שני) בחקירת אירוע רצח בעקבות דיווח על אדם שנמצא בישוב חורה כשעל גופו סימני אלימות. ככל הנראה, כך על פי החשד, מצא האדם את מותו במהלך קטטה.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)
צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הפצוע למרכז הרפואי "סורוקה" כשהוא במצב אנוש, אך כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של האיש כבן ה- 30. כוחות משטרה של תחנת עיירות הגיעו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה בחשד לרצח ובמקביל מתבצעת פעילות לאיתור חשודים המעורבים במעשה.
ממד"א במרחב הנגב נמסר, כי אמש, סמוך לשעה 19:55, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב הנגב על פצוע שהובא לחבירה עם צוותי מד"א במחלף חורה לאחר שככל הנראה הוא נפגע מאירוע אלימות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "סורוקה" במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה.

2 צפייה בגלריה
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע
(צילום המחשה: הרצל יוסף)

קראו גם:

"העבירו אלינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, עטייה אזברגה, "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה".