מי שואל אותנו ברחבי העיר "איפה תלכו?" מסתבר שלשאלה הזו יש תשובה חד משמעית - מדובר בקמפיין חדש שמיועד עבור תושבי באר שבע.
2 צפייה בגלריה
השלטים שנתלו בבאר שבע
השלטים שנתלו בבאר שבע
השלטים שנתלו בבאר שבע
(צילום: יעדים)

לקראת החודשים אוגוסט וספטמבר, יצאה "יעדים", החברה העירונית לפיתוח עסקי של באר שבע, בקמפיין לעידוד בילוי וצריכה בעסקים הרבים בעיר. מטרת הקמפיין היא הנעה לפעולה, באופן שנועד להנגיש לתושבי באר שבע את המגוון הרחב של אפשרויות הבילוי שיש לעיר להציע. הקמפיין מתמקד במסעדות, בתי הקפה וברים, אטרקציות תיירותיות, סדנאות חווייתיות, בתי מלון, סיורים מסוגים שונים ועוד.

2 צפייה בגלריה
השלטים שנתלו בבאר שבע
השלטים שנתלו בבאר שבע
השלטים שנתלו בבאר שבע
(צילום: יעדים)

הקמפיין אותו תכנן עבור "יעדים" משרד הפרסום Wave, עלה בשילוט חוצות ועל גבי תחנות אוטובוס ולוחות מודעות ברחבי באר שבע. בנוסף, מקודם הקמפיין ברשתות החברתיות בדגש על אינסטגרם ועל פייסבוק.
הקמפיין מפנה את תושבות ותושבי העיר לאתר התיירות של באר שבע. באתר ניתן להתעדכן בכלל המקומות והפעילויות שיש לעשות בעיר, במרחב העיר העתיקה ומדרחוב קק"ל, מרכזי המבקרים, פארק נחל באר שבע, המדבריום ועוד.

קראו גם:

הקמפיין מצטרף לשורה של יוזמות לקידום העסקים בעיר. לאחרונה הודיעה "יעדים" על פיילוט במסגרתו  תתחיל בהחלפת חלונות ראווה לעסקים במדרחוב קק"ל במטרה לעודד ולפתח את העסקים במקום והצריכה בהם. בנוסף, מקיימת החברה את היריד של ימי שישי במדרחוב קק"ל ואת "סטריט ספוט" – סדרת אירועי תרבות ואמנות בעיר העתיקה ליצירת תוכן במרחב הציבורי ולעידוד ביקור בעסקים במקום.
מנהלת האגף לקידום עסקים בחברת "יעדים", דקלה חן: "החודשים אוגוסט וספטמבר הם הזדמנות מצוינת בה לתושבות ולתושבים יש זמן להכיר יותר מקרוב את מה שיש לבאר שבע להציע. במקום לשרוף זמן ודלק על נסיעות ארוכות, מחכים להם כאן ממש עסקים ממגוון רחב של תחומים. הקמפיין נועד לחשוף בפני התושבים את השינוי המרגש והמבורך שהעיר עוברת וקורא להם להנות ממנו. בעת הזו, ובמצב הכלכלי הנוכחי בתקופת המלחמה, לתמוך בעסקים המקומיים זה גם הדבר הערכי לעשות".