כוח שיטור השייך למועצת נאות חובב ביצע במהלך סוף השבוע סיור שגרתי, כאשר לפתע הבחינו בחבית פלסטיק מסתתרת בתוך קפל באדמה. השוטרים החליטו לבדוק מה מסתתר בתוכה, והסבו נזק רב לעבריינים שהסתירו אותה.
1 צפייה בגלריה
מסתור הסמים
מסתור הסמים
מסתור הסמים
(צילום: באדיבות מועצה תעשייתית נאות חובב)
בתוך החבית, שהוסוותה במטרה שאיש לא ישים אליה לב, התגלה שק עם חומר שחשוד כסם מריחואנה במשקל של כ-15 ק"ג. החומר הועבר לרשות לתחנת המשטרה בבאר שבע למחלקת חקירות להמשך טיפול.
"החומר שנמצא היה כבר ארוז בשקיות ומוכן להפצה ברחבי הנגב", סיפר ציון יחיה, מנהל חירום וביטחון של המועצה והוסיף: "אנחנו פועלים כל העת נגד תופעת גידולי הסמים בשטחי המועצה. עורכים סיורים להפגנת הנוכחות ועל מנת לקבע את ההבנה שיש כאן בעלי בית. יש משילות בשטח".
מה הוטמן בתוך החבית? צפו בסרטון >>>

אך בכך לא תמו הגילויים, היום (ראשון) שב כוח השיטור לשטח בו נמצאה החבית, על מנת לנסות לאתר ראיות שיעזרו לקשור את המטמינים של החבית לסם. בבדיקה יסודית סביב האתר אותרה כמות גדולה נוספת של חומר החשוד כסם מריחואנה. הנזק לעבריינים מוערך על ידי גורמי הביטחון במועצה בכחצי מיליון שקלים.
קראו גם:
מהמועצה התעשייתית נאות חובב נמסר כי בשנים האחרונות הושקעו מאמצים רבים וכספיים על מנת למגר את תופעת גידול הסמים בשטחי המועצה. היעדר מחסום פיזי בין המפעלים לבין השטחים הסמוכים למועצה ואופי השטח הקשה לעבירות, אפשרו בעבר לעברייני סמים רבים יד כמעט חופשית, אך בשנתיים האחרונות המגמה הזאת התהפכה.
מנהל החירום וביטחון, ציון יחיה, מעדכן כי המאבק במגדלי הסמים עדיין לא הסתיים אך בשונה מהעבר, יש שינוי מגמה גדול מאוד בנושא: "בשנה האחרונה תופעת הגידולים הלא חוקיים של סם המריחואנה בשטחי המועצה חוסלה לגמרי. ניקינו את השטח בצורה יסודית".
על מנת להצליח במלחמה נגד כנופיות של עבריינים, המועצה מפעילה כוחות שיטור וצוותי אבטחה אשר דואגים, גם באמצעים אלקטרוניים מסווגים על מנת לפקח ולשמור על הנכסים בשטחי נאות חובב. "בשנת 2021, לאחר מאבקים ותפיסות רבות שעשו נזק אדיר למשפחות הפשע, הצלחנו להשמיד כ-40 חממות אשר הוקמו על שטחי המועצה. בשנה האחרונה התופעה הזאת חוסלה לחלוטין", מסכם יחיה.
ראש המועצה, ארז בדש: "אני משבח את הערנות ואת העבודה הטובה של אגף החירום והביטחון ואת כוח השיטור במועצה. עובדי המועצה ימשיכו להעניק שירות לציבור, בכל המישורים".
לעדכונים - חדשות באר שבע