שוטרי תחנת באר שבע עצרו על "חם" תושב העיר שפרץ לגרנד קניון בעיר וגנב מתוך 6 בתי עסק רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים. היתה רק בעיה קטנה בשרשרת הגנבות הזו - הכל תועד במצלמות, כי ככה זה במאה ה-21.

הגנב בגרנד קניון
(צילום: דוברות המשטרה)


הסיפור הזה מתחיל ב-14 בספטמבר, אז התקבל דיווח במשטרה אודות אדם חשוד שנכנס ביום שבת בלילה אל תוך הגרנד קניון בבאר שבע. צוות בילוש של תחנת באר שבע הוקפץ מיד למקום, שם איתר את החשוד כשבידיו מספר שקיות.
לאחר מרדף קצר, בו ניסה החשוד להימלט מהמקום, הוא נעצר כשבחזקתו רכוש רב שנגנב ממספר חנויות. בתחקור של צוות החקירה של התחנה עלה כי מדובר בתושב באר שבע, בן 37, אשר זוהה כי פרץ ימים ספורים לפני כן למינימרקט בעיר ולשני דוכנים נוספים בקניון.
1 צפייה בגלריה
הגנב בגרנד קניון בבאר שבע
הגנב בגרנד קניון בבאר שבע
הגנב בגרנד קניון בבאר שבע
(צילום: דוברות המשטרה)

החשוד גנב משישה דוכנים בקניון ומעסק נוסף רכוש רב הכולל תכשיטים, סלולרים, משקפיים ואביזרים שונים נלווים בשווי של עשרות אלפי שקלים.
הפעילות המהירה של השוטרים מנעה גניבה של רכוש רב שנתפס שהוחזר בחזרה לבעלי העסקים. אתמול (יום ג') הגישה שלוחת תביעות נגב בבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד לתום ההליכים.

קראו גם:

במשטרה אומרים כי מעצר חשודים בגין עבירות רכוש מוביל להמשך מגמת הירידה בפשיעה ולראייה, מתחילת שנת 2024 ישנה ירידה בפשיעה בעבירות רכוש בהיקף של 40% ביחס לשנה שעברה בעיר באר שבע שמשמעותה פחות 694 עבירות רכוש של פריצה לבית עסק, דירות וגניבת כלי רכב.
במקביל ישנה עלייה באפקטיביות וסיכויי העבריין להיתפס ולעמוד לדין, ובכך לצמצם את תופעות הפשיעה באזור. "מרחב הנגב במחוז הדרומי של משטרת ישראל ממשיך בפעילות אכיפה מוגברת נגד תופעות של עבירות רכוש, לצד שמירה על הסדר הציבורי ובטחון התושבים באזור", אומרים במשטרה.