משטרת ישראל חוקרת חשד לרצח של אישה ע"י בן זוגה בבאר שבע. בן הזוג נעצר, לאחר שחייו ניצלו ע"י שוטר שהפתיע אותו מאחור והצליח לגרור אותו בבטחה משפת גג הבניין.
2 צפייה בגלריה
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
סמוך לשעה 13:30 התקבל במשטרה דיווח אודות אדם אשר נמצא על גג בניין, קומה עשירית, ברחוב מבצע עובדה בבאר שבע, ועפ"י החשד הוא מצוי במצב אובדני.
שוטרים הגיעו למקום זיהו גבר יושב על קצה הגג. אחד השוטרים עלה לגג, הפתיע אותו מאחור וגרר אותו משפת הגג תוך שהוא מורידו בבטחה למטה.
קראו גם:
נצ"מ טירן יהוד מפקד תחנת באר שבע:
הגבר הועבר לבדיקה במוסד רפואי, אך במהלך הטיפול הרפואי עלה הצורך לעדכן את בת זוגתו באירוע ונעשה ניסיון ליצור עימה קשר.
משלא עלה בידי השוטרים ליצור עימה קשר, איתרו בן משפחה על מנת להגיע לדירתה ולהודיעה. עם הגעתם לדירה, משלא ענתה, פתחו בסיוע בן המשפחה את דלת הבית אז איתרו אותה והיא ללא רוח חיים.
בן זוגה אשר אך זה הושאר להשגחה במוסד הרפואי נעצר בחשד לרצח.
2 צפייה בגלריה
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
בתם הערכת מצב אשר נערכה בידי סגן מפקד מרחב נגב, נצ"מ ירדן קלנדרוב, הוטלה על שוטרי תחנת באר שבע חקירת החשד לרצח.
שעות ספורות לאחר האירוע הקשה אנשי מד"א ושוטרים מונעים גישה לאזור. שכנים של הזוג עם שוחחנו נותרו המומים, ובחרו שלא לדבר על מה שנאלצו להיות עדים לו.
יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ עודד פורר: "עוד אישה איבדה את חייה והעלייה המדאיגה במספר הנשים שנרצחו השנה לא מזיזה לממשלת ישראל, שבמקום להכריז על מצב חירום והקצאת משאבים למיגור התופעה, מבטלת תוכניות ומקצצת בתקציבים. השר לביטחון פנים חייב להפנים שהרצח היום הוא תוצאה ישירה של כישלון משרדו והממשלה לפקח על בני זוג אלימים ונשים בסיכון והקיצוץ במשאבים לטיפול באלימות במשפחה".
לעדכונים נוספים - חדשות באר שבע