רשת בתי הקולנוע Yes Planet ורב חן, הודיעה על חזרה לפעילות מלאה של בתי הקולנוע של הרשת. בתי הקולנוע בבאר שבע שנסגרו בתחילת מגפת הקורונה בישראל בחודש במרץ 2020, יפתחו ביום חמישי ה-27 במאי באופן מלא, ויציעו הקרנות של הסרטים, כאשר אולמות הקולנוע יופעלו חלקם במתכונת של "תו ירוק" וחלקם במתכונת של "תו סגול", לפי בחירת הקהל.
1 צפייה בגלריה
הקולנוע ברעננה חוזר
הקולנוע ברעננה חוזר
הקולנוע חוזר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
המבקרים באולמות הקולנוע יזכו לצפות בסרטים במגוון טכנולוגיות הצפייה והסאונד המתקדמות בישראל ולראות את הסרטים שיצאו במהלך השנה האחרונה, זוכי האוסקר הגדולים של השנה וכמובן את הסרטים החדשים שעולים לאקרנים בימים הקרובים לקראת חודשי הקיץ.
קראו גם:
"לאחר יותר משנה שבה הקהל הישראלי נאלץ לוותר לגמרי על חווית הקולנוע, אנחנו נערכים סוף סוף לפתיחה ביום חמישי השבוע", מספרת ליעד קרימברג, מנהלת השיווק של רשת yes planet.
עוד היא מספרת על ההכנות הקדחתניות לקראת הפתיחה ומפרטת: "כבר מספר שבועות אנו פועלים להכין את מתחמי בתי הקולנוע של Yes Planet ו-'רב חן' לקראת קהל הצופים שיגיע: בדקנו את כל מכונות ההקרנה, את מערכות הסאונד, את הכיסאות, ואת המסכים. קיבלנו כל כך הרבה פניות חמות מהקהל בשנה האחרונה ואנחנו שמחים לחזור ולארח את כולם בבתי הקולנוע של הרשת. כמובן שנפעיל את אולמות הקולנוע תוך שמירה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות לטובת בטיחות ובריאות המבקרים".
יחד עם פתיחת האולמות יפתחו גם האולמות המיוחדים שמציעה הרשת, בהם: אולם ה-IMAX המציע את חווית הצפייה האולטימטיבית, אולם ה- 4DX המאפשר צפייה ב-4 ממדים הכוללת כיסאות זזים, ריח וזרמי אוויר ואולם ה- ScreenX המאפשר חווית צפייה ב-270 מעלות. בנוסף לאלה יפתחו גם מתחמי ה-VIP.
ואיזה סרטים ממתינים לכם? רשימת הסרטים שיועלו עם פתיחת בתי הקולנוע כוללת את: זוכה האוסקר, "ארץ נוודים", נשמה של דיסני פיקסאר, זוכה פרס האוסקר לסרט האנימציה, גנב עם כבוד, ביל וטד שורפים את הזמן, שיגועים ודרקונים, אמאלה, חיים אחרים, ללא מעצורים, מלחמה עם סבא, סתם אחד, העד הבלתי נראה וטרולים.
בנוסף, יוקרנו באולם ה- IMAX בבכורה ישראלית הסרטים וונדרוומן 1984 וטנט. הסרט טנט יוקרן גם באולם ה DX4.
לעדכונים - חדשות באר שבע