"אנחנו לא מתכוונים להניח לממשלת ישראל, כל ממשלה שתוקם בעתיד הקרוב, לחמוק מאחריותה, לתקצב ולתמוך בפעילות המשטרה למיגור הפשיעה", כך אומר ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', בסרטון חדש שפרסם, זאת נוכח גלי הפשיעה ובעיקר הבריונות בכבישים, במרכזי מסחר, בפארקים ובמקומות בילוי אחרים, שמשבשים את החיים ופוגעים בתדמית העיר.
(צילום: דוברות העירייה)

קראו גם:
אירועי אלימות מילולית ופיזית לא תמיד מדווחים על ידי התושבים ומן הסתם גם לא נכללים בסטטיסטיקה של הפשיעה. ראש העירייה דנילוביץ' קורא לציבור לגשת לתחנת המשטרה ולדווח על כל אירוע: "המאבק הזה ידרוש מאיתנו נחישות, אורך רוח ודבקות במטרה.
"חשוב שתדווחו בתחנת באר-שבע ותגישו תלונה על כל עבירה אליה אתם נחשפים, רק כך המשטרה תוכל להגיב בזמן אמת ולטפל באותם פושעים".
העירייה באמצעות משרדי ממשלה ותורמים, משקיעה מאות מיליוני שקלים פרויקטים ומיזמים ציבוריים, שמשפרים את איכות החיים, ותורמים לאיכות הסביבה ולדימויה, אולם התגברות הפשיעה מחבלת במאמץ הזה ופוגעת בביטחון האישי. "באר-שבע היא מפעל חיי", אומר דנילוביץ', "לא ניתן להישגים שלנו, לתנופת הפיתוח בה כולנו שותפים לרדת לטימיון. אנחנו ננצח", הוא מסכם.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב