תושבת באר-שבע (26), סטודנטית לפסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטת בן גוריון, עוכבה אמש (שלישי) לחקירה במשטרת באר שבע. כל זאת לאחר שריססה כתובת גרפיטי בסמוך למתחם 'איקאה' בעיר - "מי שקרוב לצלחת".
1 צפייה בגלריה
הגרפיטי מול 'איקאה'
הגרפיטי מול 'איקאה'
הגרפיטי מול 'איקאה'
(צילום: 'קומי ישראל')
קראו גם >>
הכתובת רוססה במחאה על כוונת רשת "איקאה" לפתוח את סניפיה, על אף ההגבלות הקורונה. זמן קצר לאחר שהסטודנטית נצפתה במצלמות האבטחה שבמקום, היא אותרה על ידי המשטרה ועוכבה, כאמור, לחקירה, שבסופה היא שוחררה בתנאים מגבילים, בהם הרחקה ממתחם 'איקאה' למשך 15 יום.
יש לציין כי ב'איקאה החליטו לדחות את פתיחת הסניפים למחר (חמישי). בשיחה עם 'מיינט באר שבע' הסבירה הצעירה את המעשה: "לא ייתכן שהרשת מתכוונת לפתוח את סניפיה, בעוד שמרכזי קניות ועסקים קטנים רבים נותרים סגורים".
בתוך כך תתקיים מחר (יום חמישי, 19:00) הפגנת מחאה בבאר שבע נגד מדיניות הממשלה במשבר הקורונה, ביוזמת ארגונים חברתיים מקומיים ובשיתוף תנועות המחאה "התעוררנו", "קומי ישראל", "הבעלבתים" ו"החזית הוורודה".
מתנועת "קומי ישראל" נמסר: "מכירת רהיטים אינה צורך חיוני בתקופה בה לאנשים אין כסף לשלן שכר דירה. הגיע הזמן שהאחראי לניהול הכושל של המשבר הבריאותי, כלכלי, חברתי החמור ביותר שידענו יעזוב את בלפור. רק המחאה תנצח".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב