צח ברק, הבעלים של "קפה לולה" בעיר העתיקה בבאר-שבע, יכהן כחבר מועצת העירייה במקומה של יסמין סקס פרידמן שהפכה לחברת כנסת. ברק: "בעל העסק צריך לקבל מענה מהיר ולא לרדוף אחרי נותני שירות".
1 צפייה בגלריה
צח ברק
צח ברק
צח ברק
(צילום: לוקו גרופ)
"הרצון הזה להיות חלק ממועצת העיר התחיל מהעשייה שלי בתחום העסקים", מספר צח ברק, שיחליף במועצת עיריית באר-שבע את יסמין סקס פרידמן שהפכה לחברת כנסת מטעם "יש עתיד".
ברק (35), הבעלים של "קפה לולה" ברחוב סמילנסקי בבאר-שבע, הוא יליד העיר. לאחר שחרורו מהשירות הצבאי בחטיבת גבעתי, עבד בתחום חיי הלילה ב "קבוצת הפורום".
בשנת 2012 הקים את "קפה לולה" ביחד עם ירון הרוש. בהמשך, הקים את בר "העתיקה", במקביל לעשייה ולפעילות החברתית שבה החל להיות מעורב. ברק הביא למצע סיעת "יש עתיד" שהתמודדה למועצת העירייה את כל נושא הקיימות והמיחזור בהקשר של עסקים. "לשמחתי יסמין גם עמדה בראש הוועדה לאיכות הסביבה ולמען בעלי חיים, ואני כמובן ארצה להמשיך את דרכה ולהביא עוד שינויים מדברים שאני מכיר מהארץ ומהעולם", מספר ברק.
קראו גם:
נושא נוסף שברק, בוגר מכון 'מנדל', מעוניין לקדם הוא רישוי העסקים בעיר:"כל נושא רישוי העסקים עצמו וההתנהלות הפנימית במחלקת רישוי עסקים חייבת לטעמי לעבור רפורמה בהקדם", הוא מציין. "זמן ההמתנה לקבלת שירותים, אופן הנגישות, המידע עצמו שהוא לא נגיש.
הכל מגיע לעסקים בדרך מאוד מיושנת. אנחנו עובדים בתקנים מאוד ישנים שבהם בעל העסק רודף אחרי כל הרשויות, אחרי כל המערכים, גם של כיבוי אש, משטרה, העירייה, וצריך להיות מענה הוליסטי, מהיר ונקודתי לטובת בעל העסק". במהלך משבר הקורונה ברק התנדב וסייע לילדים בסיכון. "מאוד אשמח שבשכונות הוותיקות נוכל להרים פרויקטים כמו 'שער שוויון' שהייתי חלק ממנו, פרויקטים חינוכיים שמשלבים חינוך, חברה וספורט, זה מאוד מדבר אליי".