מתח רב וכוננות בכבישי הדרום לאחר שמתפרעים השתוללו לאורך הלילה והבוקר והשחיתו ציוד בין היתר לאורך כביש 31, מה שהביא למעשה לניתוקה של העיר ערד מהעולם לשעות ארוכות.
(צילום: לפי חוק זכויות יוצרים סעיף 27 א')
קראו גם:
במשטרה אומרים היום (ה') כי הם נערכו בכוחות מתוגברים בצירים ובכבישי הדרום ופועלת כנגד מפירי הסדר. עד כה נעצרו 120 חשודים בהפרות סדר ציבורי ויידוי אבנים ומעצרם הוארך מעת לעת.
כל זאת לאחר שהלילה נחסם קטע כביש באר שבע - ערד (כביש 31) מצומת שוקת ועד צומת תל ערד בעקבות התפרעויות של עשרות צעירים בדואים, אשר הפילו עמידי תאורה אל תוואי הכביש, הבעירו צמיגים במקום ורגמו באבנים כלי רכב שעברו במקום.
1 צפייה בגלריה
ההרס והנזק בכביש 31
ההרס והנזק בכביש 31
ההרס והנזק בכביש 31
(צילום: דוברות עיריית ערד)
"השוטרים חסמו את הכביש", סיפר אחד הנהגים, "אבל לא את הכניסה אליו. רגמו אותי באבנים כארבעה ק"מ מהמקום בו היה מחסום של שוטרים. הם לא עשו כלום".
מהמשטרה נמסר, כי המשטרה פעלה לפתיחת הכביש מחדש.
במהלך כינוס משותף של ראשי רשויות מקומיות מהמגזר היהודי והבדואי בנגב, שהתקיים הבוקר בערערה במטרה להרגיע את הרוחות, התייחס ראש עיריית ערד, ניסן בן חמו, לחסימת הכבישים וציין, כי "לא מקובל עליי שמתנהלת מערכה על הכבישים לערד ואנחנו מוצאים את עצמני חסומים ונצורים. תא נאפשר מצב בו שכנים, חברים ושותפים נמצאים במצב של עימות".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב