הבוקר (שלישי) הביאו חוקרי משטרת ישראל את ולדימיר ספיטלניקוב, תושב באר שבע בן 55, בפני בימ"ש השלום בבאר שבע בחשד כי רצח אתמול את בת זוגו, אירנה גריבנב. מעצרו הוארך בתשעה ימים.
1 צפייה בגלריה
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
מזירת הרצח בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד ב-15 יום ציין נציג המשטרה, כי המשטרה הצליחה לאסוף ראיות נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו וכי עדיין יש פעולות חקירה לא מעטות, חלקן מחייב מעצר וחלקן חשוף לשיבוש.
נציג המשטרה ציין בדיון כי החשוד ברצח טען בחקירתו כי בת זוגו התעללה בו, כהגדרתו.
לדברי עו"ד אלכס גאוסקין, בא כוחו של החשוד ברצח בת זוגו: "מדובר באדם שנתון במצב נפשי שיש להעמיק בבירורו. יש להעמיק חקר תחילה בעניין מצבו הנפשי. נבקש שבית המשפט יורה לפסיכיאטר המחוזי לאשפז את המשיב בתנאי מעצר. נבקש מבית המשפט לקצר באופן משמעותי את תקופת המעצר ולו כדי לבחון את מצבו של המשיב".
בהחלטתה להאריך את מעצרו של החשוד בתשעה ימים קבעה שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, שרה חביב כי "מתיק החקירה עולות ראיות נסיבתיות הקושרות את המשיב לעבירה המיוחסת לו וכך גם גרסתו. בהיעדר חוות דעת מפסיכיאטר מוסמך בנדון אין בידי להותיר את המשיב באשפוז פסיכיאטרי. יחד עם זאת, יש כמובן מקום לקבל חוות דעת אשר מתייחסת לאחריותו של המשיב לביצוע העבירה המיוחסת לו".
לעדכונים נוספים - חדשות באר שבע