לא יאומן כי יסופר. אדם שרכש דירת גן בבניין חדש בשכונת הסיגליות בבאר שבע סיכן את חייהם של דיירי הבניין כולו, המונה 9 קומות, רק כי החליט לחפור מגינת ביתו עמוק אל תוך בטן האדמה. המנהרה המסוכנת התגלה במקרה ע"י שכן סקרן,
1 צפייה בגלריה
מנהרה מתחת לבניין החדש
מנהרה מתחת לבניין החדש
מנהרה מתחת לבניין החדש
(צילום: יח"צ)
מדובר בבניין חדש אשר בנייתו הושלמה באחרונה, ובימים אלה החל הליך אכלוס 35 הדירות שלו. החפירה התגלתה באקראי על ידי אחד הדיירים, אשר הסתקרן לפשר כיסוי בד היוטה הארוך שפרס הדייר בדירת הגן לאורך מתחם הגינה, והוא מיהר להזעיק את אנשי חברת הבנייה למקום.
קראו גם:
לעיניהם הנדהמות של אנשי המקצוע התגלתה חפירה ארוכה ועמוקה, והם הביעו חשש שהיא מאיימת על יציבותו של הבניין כולו. בעקבות גילוי החפירה, העבירה חברת הבנייה דיווח על כך לעיריית באר שבע.
הדייר, שנשאל על ידי חברת הבנייה לפשר כריית המנהרה, סיפר כי הוא תכנן לבנות יחידת דיור נפרדת מתחת לדירתו.
מעיריית באר-שבע נמסר בתגובה: "עם קבלת הדיווח יצאו הגורמים המקצועיים באגף ההנדסה בעירייה לשטח כדי לבדוק את הנושא. הבדיקה המהירה העלתה ביצוע של תחילת עבודות לחפירת חלל תת קרקעי בקנה מידה של חדר בלבד. גורמי המקצוע בדקו תחילה שלא קיימת סכנה קונסטרוקטיבית כתוצאה מאותה חפירה. במקביל לפעולות אלה אותר בעל הנכס והובהרה לו חומרת מעשיו. יש לציין, כי המצב חזר לקדמותו והחפירה נאטמה".
לעדכונים - חדשות באר שבע