שני צעירים כבני 20 נפצעו באורח קשה מדקירות בבאר שבע. הרקע לאירוע עדיין לא ברור והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. כוחות גדולים של משטרה ומד"א הגיעו אל הזירה.
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
קראו גם:
מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע בבדיקה.
מדוברות מד"א נמסר: בשעה 19:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על 2 פצועים שהובאו ברכב פרטי לחבירה עם צוות מד"א ברחוב חזני בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה 2 צעירים כבני 20 במצב קשה.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע בבאר שבע
זירת האירוע בבאר שבע
זירת האירוע בבאר שבע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש בכיר במד"א רונן גריזק סיפר: "הייתי בנסיעה באמבולנס בדרכי לחולה כשרכב שבא מולי צפצף, סימן לי עם האורות ועצר לידי. צעקו לי מתוך הרכב שיש 2 פצועים שצריכים עזרה דחופה. דיווחתי מיד למוקד מד"א להזניק צוות נוסף לאירוע שהייתי בדרכי אליו והכנסתי את 2 הפצועים לאמבולנס. ביצעתי בדיקות רפואיות מהירות על מנת להעריך את מצבם שהיה קשה. בסיוע אדם נוסף שהיה איתם ברכב עצרנו את הדימומים מסכני החיים ופיניתי אותם בדחיפות לבית החולים".
מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר אירוע בו נמסר על הבאתם לטיפול רפואי בבית החולים של 2 גברים כשהם פצועים פצעי דקירה מרחוב נצר חזני בבאר שבע. עם קבלת הדיווח החלו השוטרים בסריקות ובדיקת והרקע והנסיבות".