אמן פיד"ה יהלי סוקולובסקי, שחקן מועדון השחמט של באר שבע, הוכתר כאלוף ישראל לנערים עד גיל 16 (והוא בכלל בן 14) בתחרות שנערכה בימים אלה בכפר הירוק. הוא הגיע לקו הגמר בצברו 6.5 נקודות, לאחר 9 סיבובים בשיטה שוויצרית, ולאחר שובר-שוויון לטובתו. יצוין, כי זוהי זכייתו השלישית של סוקולובסקי באליפויות ישראל לנוער.
2 צפייה בגלריה
יהלי סוקולובסקי
יהלי סוקולובסקי
יהלי סוקולובסקי
(צילום: דורית ליטבו, ד''ר מרק ליפשיץ, מועדון השחמט באר שבע)
כמו כן, הוא הוביל השנה את קבוצת נוער של מועדון השחמט באר שבע לשלב הגמר בליגה עילית לנוער. מאמניו של סוקולובסקי הם רבי אמנים אלון גרינפלד, ניצן שטיינברג ואמן בינלאומי עידו בן ארצי, אף הם חברי סגל המועדון.
במשחקי אליפות הנערות לגילאים 16-18 זכתה שחקנית מועדון השחמט באר שבע סשה שמחייב במקום השני בצוברה 4,5 נקודות, ללא הפסד. זוהי הצלחה נוספת בשורת ההישגים של אלכסנדרה: היא הובילה את קבוצת נשים ב' של המועדון לעלייה לליגה עילית. כמו כן, קבוצת הנוער של המועדון ,שאלכסנדרה נמנית על שחקניה, זכתה בבית בליגה ארצית לנוער והיא תתמודד על כרטיס עליה לליגה עילית.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדרה שמחייב
אלכסנדרה שמחייב
סשה שמחייב
(צילום: דורית ליטבו, ד''ר מרק ליפשיץ, מועדון השחמט באר שבע)
יצוין, כי התארים שקטפו צעירי מועדון השחמט באר שבע, באו בהמשך להישג מרשים של שחקני המועדון הבוגרים, כאשר רב אמן ויקטור מיכלבסקי והאמנית הבינלאומית יוליה שוויגר הוכרזו כאלופי ישראל, במשחקי אליפות הארץ ה-40 בשחמט לנשים ולגברים, שנערכו לאחרונה בחיפה.