מטח ירי הרקטות לעבר באר-שבע בשעה 2:50 לפנות בוקר (יום ד') הרעיד את שכונות העיר ובנס לא היו נפגעים בנפש, אולם הדבר גרם לנזק לכלי רכב ולרכוש ציבורי.
קראו גם:
סלבה פיצ'חאדזה, נשוי + 4 ילדים, מתגורר בשכונה החדשה 'כלניות'. בעת האזעקות הוא ובני משפחתו שהו בממ"ד ושמעו את הבומים הבלתי פוסקים. "אנחנו כבר מתורגלים במצבים האלה", מספר סלבה. רעשי הנפץ נשמעו מאוד קרוב, עד כי היתה לסלבה תחושה שרקטה נפלה קרוב לבית.
אולם רק כשהתעורר בבוקר בדרכו לחנייה, הוא נדהם לגלות שהמכונית שלו מדגם מיצובישי אווטלאנדר נפגעה. "אחרי היירוט של כיפת ברזל המנוע של רקטת הגראד נפל על הרכב, שניזוק קשות אבל תודה לאל שזה לא פגיעות בנפש, הרכב ספג את כל המכה".
2 צפייה בגלריה
הרכב שנפגע בבאר שבע
הרכב שנפגע בבאר שבע
הרכב שנפגע בבאר שבע
(צילום: פרטי)
בשכונת רמות בבאר-שבע התעורר לקול האזעקות שפילחו את האוויר. "התחושה שהיה מפחיד ממה שאנחנו בדרך כלל רגילים" מספרת עו"ד צופית שמואל, אמא לשלוש בנות. "זה פשוט לא נגמר, היה ירי בלתי פוסק משך הרבה זמן, גם החזרה לשינה היתה מלווה בחשש שתהיה שוב אזעקה, הבומים היו קרובים וחזקים, אבל לשמחתי לא נגרם נזק, כיפת ברזל עשתה את העבודה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד צופית שמואל
עו"ד צופית שמואל
עו"ד צופית שמואל
(צילום: שרון דרומי אוחיון)
כמורה במקצועה, התכתבה צופית שמואל בעת השהייה בממ"ד עם תלמידיה וניסתה להפיג את המתח ואת מפלס החרדות. התלמידים שיתפו פעולה והעבירו את הזמן למרות הבומים הבלתי פוסקים. גם בשכונות אחרות בעיר סיפרו תושבים על הלילה המתוח שעברו :"זה היה מפחיד ונראה שלא הולך להסתיים" סיפרה תושבת נווה זאב: "אני לא זוכרת כמות גדולה של טילים במכה אחת, בנס לא היו פגיעות".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב