רוצים להשתתף בסרטונים קולינריים? חברת "יעדים" - החברה העירונית לפיתוח עסקי באר שבע, פונה לשפים ולטבחי העיר להשתתף בסרטונים קולינריים, אשר יופקו על ידי החברה ויצולמו במתחם השוק העירוני, בהם יבשלו ויציגו טובי טבחי העיר את טעמיהם בסרטונים, זאת על רקע הסגנון ומאפייני השוק העירוני.
האירוע מחר (רביעי) ייערך החל מהשעה 10:30.
1 צפייה בגלריה
השף יקיר מסרטי
השף יקיר מסרטי
השף יקיר מסרטי
(צילום: מתוך הסרטון)
מטרת היוזמה, כפי שאומרים ב"יעדים", היא לסייע לעסקים הקולינריים של העיר ולרווחת תושבי העיר. הסרטונים יופקו וייערכו על חשבונה של החברה ויפורסמו באתריה.
רשאים להשתתף בהליך שפים, טבחים, יועצי מזון או בתי עסק, כאשר כולם חייבים להיות עסקים מקומיים. מאז שהחברה יצאה בקול קורא להפקת הסרטונים בשוק העירוני, יש התעניינות בקרב האנשים הקשורים לקולינריה ובחברה מבטיחים שיהיה מעניין והעיקר יתרום לסוחרים בשוק שסבלו בימי משבר הקורונה מהפסדים כלכליים כתוצאה מהעדר הכנסות.
(צילום פרטי)
ראשון לפרויקט נבחר בעלי מסעדת "האותנטית החדשה", השף יקיר מסרטי, שגם אמר ל'מיינט באר שבע': "אני מאוד מתרגש לחזור. זה כמו לפתוח את המסעדות שלנו מחדש. פרויקט "שף בשוק" בא לעודד ולחשוף את העסקים הקטנים מחד ואת המסעדות מאידך בתקופה שאחרי הקורונה.
"אני מברך על כך ומחכה כבר לבשל יחד עם התושבים באחד המקומות הרומנטיים והמיוחדים שיש לבאר שבע להציע", הוסיף מסרטי, "מחר נכין שני מתכונים מיוחדים לחג השבועות שיהיו פשוטים ונגישים לכולם. אני רוצה לאחל חג שמח לתושבי באר שבע והנגב ואנחנו מחכים להם".