מורן פסו, בת 42, נשואה ואם לשלושה ילדים, נולדה וגדלה באילת שם היא עובדת גם כעת. היא למדה שלל תחומים בהם, קונדיטוריה עם תעודה בינלאומית, עיצוב גרפי ועוד.
2 צפייה בגלריה
מורן פסו
מורן פסו
מורן פסו
(צילום: גל יה אפטקר)

מה גרם לך לבחור בתחום הזה?
"כל חיי סבלתי מבעיות משקל. ניסיתי כל דיאטה אפשרית, אפלו עשיתי ניתוח לקיצור קיבה לפני חמש שנים וירדתי 30 קילוגרם. לפני שנה וחצי נחשפתי למוצרים ולתוכנית דרך שכנתי, זה שבה את ליבי. נכנסתי לקבוצה ותוך שלושה חודשים ירדתי עוד 15 קילו אז החלטתי לקחת את זה הלאה.
"ראיתי בכך הזדמנות עסקית ללמוד ולהתמקצע, איך ללוות נשים לאורח חיים בריא. כיום יש לי מעל 100 לקוחות שאני מלווה לאורח חיים בריא עם מוצרים. פעם ב־3 שבועות אני גם נוסעת למרכז להשתלמויות. משתתפת בכל הסמינרים ומתמקצעת כל הזמן, עבור הלקוחות שלי שמגיעים מרחבי הארץ ומחו"ל".
איך היתה התמיכה מהבית והמשפחה?
"במשך שנים לא עבדתי, ובתחילה היה קשה לילדים לקבל את זה, אבל כעת הם התרגלו, וכולם מפרגנים ותומכים מאוד. העסק נוח, אני עובדת מכל מקום, מהבית ומבתי קפה".

2 צפייה בגלריה
מורן פסו
מורן פסו
מורן פסו
(צילום: גל יה אפטקר)

מהי התשוקה האמיתית שלך בתחום העיסוק שבחרת?
"הכיף שלי זה לקום בבוקר ולעבוד במה שאני אוהבת. אני זמינה מחמש בבוקר ללקוחות שלי עד 11 בלילה. התשוקה הגיעה כי גם אני סבלתי מבעיות משקל, וראיתי שיש דרך אחרת, שאפשר לשלב מתוק ולשמור על המשקל. אני קונדיטורית, ויודעת להפוך את המתכונים לבריאים. צריך לציין גם שהחברה מאוד מתגמלת, נותנת מתנות, טיולים וטיסות לחו"ל, תמיד יש דברים חדשים".
ספרי על האתגרים שאת מתמודדת איתם מאז ה-7.10.
"כיוון שמדובר בקבוצה מכל הארץ, היה קושי עצום להמשיך כרגיל. בכל הארץ היתה תחושת מלחמה, אצלנו באילת פחות הורגש בהתחלה. חששתי, האם בכלל בנות ירצו בכלל להמשיך, ועד כמה המשקל בכלל רלוונטי לימים הללו. אבל למרבה ההפתעה, רוב הלקוחות שלי הגיעו דווקא אחרי אוקטובר. אנשים חיפשו תמיכה, מכל המקומות. יש לי לקוחות מהצפון, משדרות, רחובות ועוד, על בסיס חברה מביאה חברה.
"אנשים חיפשו משהו אחר, לכן עבורם קבוצת התמיכה היתה סוג של חיבור דווקא בימים הללו. מדובר ב-100 נשים שדנות בכל הנושאים, מסייעות לכל אחת מחברות הקבוצה, כי זה הכל ביחד. המשקל נובע מהכל, ממצב נפשי, ממה שאנו עושות ומהכל ביחד. יש גם לקוחות שהגיעו גם מהמרכז בימים הללו, יש גם מפונות מהעוטף, שבאו לאילת, המליצו עלי ונכנסו לקבוצה, תוך כדי שאין להם בית נכנסו לקבוצה שלי".
סיפור מרגש שאת לוקחת איתך?
"היום אני יכולה לקחת כעת כל דבר מהארון והכל נראה פרפקט, זה באמת מרגש אותי, אני לא צריכה להתחבט עם עצמי. לבן אדם רגיל זה לא משמעותי, אבל לאדם שמן זה משמעותי ומרגש אותי לראות את עצמי במראה עם התוצאה שלי, אני משמרת אותה".
מהיכן שואבים כוחות בתקופה זו?
"אני שואבת כוחות מהמשפחה, מהילדים ובעלי. אם יש יום שפחות טוב לנו, אני חוזרת הביתה, סוגרת את הטלפון ועושים יחד את הזרימה שלנו כמשפחה וזה מכניס אותי לפוקוס".
כיצד העבודה עוזרת לך לצלוח את התקופה המורכבת?
"כשאני מתרכזת בעשייה, זה לחשב מסלול מחדש, לצאת מהאיזור שאני רגילה אליו, לצאת מהקופסה ולאתגר את עצמי. בתקופת המלחמה, כשנסעתי למרכז, חשבתי על האזעקות אבל למדתי להתמקד בעשיה, להיות בפוקוס, בעוד משהו, בעוד לקוחה שצריכה עוד תמיכה ותוכנית לעזור לה. לחשוב על כך שבכל בית יהיה את המוצרים והתמיכה, כי אני באמת מאמינה בזה".
משהו אופטימי לסיום?
"אני רוצה לפתוח באילת את מועדון התזונה הראשון בעיר. הלקוחות שלי יבואו וישתו שייק, יישקלו ויעשו הערכות בריאות ־ לא באון ליין, ממש מפגש פיזי. משהו שאין לנו באילת ואני אעשה את זה".

פרטי התקשרות:
נייד: 050-3283337
אינסטגרם: Pesso_moran

מוגש מטעם מורן פסו