עדי שוימר, בת 33 ילידת אילת, בעלת בוטיק הפרחים "עדי שוימר- פרחים ועיצובים".
2 צפייה בגלריה
עדי שוימר
עדי שוימר
עדי שוימר
(צילום: פרטי)

ספרי לנו על העסק שפתחת.
"בוטיק הפרחים של עדי היא חנות בוטיק חדשה וייחודית בעיר אילת. החנות מעוצבת בסטייל שונה, אחר מכל מה שקיים בעיר. שוררת בה אווירה אינטימית וקסומה עם אנרגיות טובות ועם המון ירוק ופריחה מסביב.
"בבוטיק תוכלו לרכוש זרי פרחים שהם יצירת אומנות המכילים מגוון רחב של צבעים והכל בעיצוב מותאם אישית עבור כל לקוח. בחנות ניתן לרכוש מגוון רחב של צמחים ועציצים שתולים בכלים יפהפיים, ובנוסף יש שירות אקסטרה של שתילה בכלים של הלקוחות. החנות אף מעניקה שירותי עיצוב לבתי מלון ועסקים בעיר, וכן ללקוחות פרטיים שנהנים משירות אישי של עיצוב נישות בבתיהם. ניתן לעקוב אחריה גם באינסטגרם ולקבל המון טיפים ומידע לטיפול בצמחים ופרחים.
"עוד בבוטיק ניתן למצוא את השוקולדים האיכותיים של אדון קקאו, שוקולטייר מומחה אילתי שמכין בעבודת יד שוקולדים ייחודיים במגוון טעמים מעודנים ועיצוב אסתטי יוקרתי .
"בנוסף החנות מציעה את הנרות של חברת w.w העולמית, נרות ארומטיים במגוון ניחוחות של רעננות ויוקרה, המעניקים אוירה וריח שניתן להבחין בהם מייד עם הכניסה למקום".

2 צפייה בגלריה
עדי שוימר
עדי שוימר
עדי שוימר
(צילום: פרטי)

ספרי על תחילת דרכך בתחום ועד למקום הנוכחי אליו הגעת, מה גרם לך לבחור בו?
"אחרי הצבא התחלתי לעבוד ולהתנסות במגוון תחומים. ולאחר שהסתובבתי ברחבי העולם, החלטתי לחזור לאילת עיר הולדתי. כשעבדתי כברמנית במאנקי'ס ובמלון הרויאל ביץ' , משכה את תשומת ליבי עבודתה של שוזרת הפרחים במלון והחלטתי להתנסות בתחום, התאהבתי ומיד נרשמתי לקורס.
"לאחר תקופה של עבודה בתחום שזירת הפרחים, במסגרת המלונאות הכוללת גם עבודה באירועים וכנסים גדולים, פרצה מגיפת הקורונה שקטעה את עבודתי במלון ופניתי ללימודים במעוף לקורס "פותחים עסק" .במקביל ללימודים עבדתי שנה נוספת בשזירה והרגשתי שאני בשלה לצאת לדרך חדשה והחלטתי שאני רוצה לפרוץ כעצמאית. לאחר חודשים של תכנונים ,פגישות, נסיעות למרכז ובחירת ספקים , עיצוב החנות ובעזרת ליווי וסיוע של אייל איס יועץ אישי מטעם "מעוף" הגשמתי חלום ופתחתי את העסק שלי".
מהי התשוקה האמיתית שלך בעיסוק שבחרת?
"תמיד נמשכתי לאומנות ולכל עיסוק יצירתי. למדתי והתנסיתי בין היתר בצורפות ובעיצוב פנים. אלא שמעבר לעובדה שהתאהבתי במקצוע השזירה, גם בער בי הרצון להצליח ולפרוץ בדרך עצמאית משלי. לאחר תהליך התפתחותי אישי שעברתי קיבלתי את הכלים והאמנתי שאכן אני נמצאת במקום הכי נכון".
ספרי על האתגרים שאת מתמודדת איתם מאז ה-7.10.
"כל מי שפתח עסק יודע שזו משימה מאוד לא פשוטה ומאתגרת, על אחת כמה וכמה עם כל המצב הנוכחי. ללא ספק החודש של תחילת הלחימה היה החודש המאתגר ביותר עבורי כבעלת עסק. ההוצאות היו מאוד גבוהות והירידה בהכנסות מיד לאחר החגים הייתה מורגשת. האוירה במדינה הייתה של פחד, כאב ואי וודאות.
"המחשבה לפרסם ולשווק את החנות שלך כשמסביבך עצובים ומודאגים יצר בתוכי קונפליקט פנימי בין ההבנה של הסיטואציה לבין הצורך להתפרנס. זו הייתה תקופה מאוד מבלבלת, במיוחד כשמדובר במקום חדש, שהחשיפה אליו עדיין נמוכה.
"אלא שמנגד הדבר גרם לי לייצר ולחשוב על מוצרים חדשים שמתאים לרוח התקופה, כמו מארזים לנשים ואימהות, או מנויים לזרי פרחים עבור הבעלים והילדים שלהם נמצאים בשירות מילואים".
מהיכן שואבים כוחות בתקופה זו?
"אני פשוט חדורת מטרה. השקעתי את כל כולי בעסק שאותו הקמתי לבד ובעשר אצבעות, ואני מבינה שהכל עלי. המצב הנתון חישל אותי והכין אותי לכל קושי או אתגר עתידי שיגיע. בנוסף התגובות החמות והמפרגנות שאני מקבלת מהלקוחות שלי, נותנות לי את הכוח והמוטיבציה להמשיך בעשייה שלי . ההבנה שאני שותפה למשהו טוב, נותנת לי את התחושה שזכיתי".
כיצד העבודה עוזרת לך לצלוח את התקופה המורכבת?
"החלטתי להמשיך את השגרה, להגיע לחנות כל בוקר ולהפעיל את העסק, למרות האזעקות שמדי פעם נשמעות. העבודה וההתעסקות היומיומית לצד הרצון לראות את העסק שלי פורח, הם אלה שעוזרים לי להחזיק מעמד ולהמשיך למרות הכל".
משהו אופטימי לסיום?
"לדעתי הכי חשוב כבעלת עסק, זה להאמין במוצר שלך ,בדרך שלך ובעצמך.גם עכשיו כשקשה, חייבים לזכור שהחיים חזקים יותר. אני באמת מאמינה שהמצב הנוכחי הוא לא משהו שיכול לנצח אותנו".

עדי שוימר - פרחים ועיצובים
הדייג 8 איזור התעשייה, אילת
להזמנות ומשלוחים:
‭050-3073400‬‬‬ או‬ 08-6690310
אינסטגרם: adi_flowerboutique

מוגש מטעם בוטיק הפרחים