עבור ימית זוהר השירות והאמינות ימית זוהר (41) אשת נדל"ן ותיקה בקריית גת, התחילה את דרכה המקצועית כאחות בבית החולים מאיר בכפר סבא, בהמשך הדרך התאהבה בעולם הנדל"ן אליו הגיע כמעט "בלית ברירה".
לפני למעלה מ- 20 שנים התאהבה, ימית, בבחור צעיר, מיקי זוהר, לימים ח"כ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר, שלאמו היה משרד תיווך וותיק בקריית גת. השניים התחתנו, ילדו, ומיקי שכנע את ימית, שנולדה וגדלה בישוב הכפרי, תל מונד בשרון, שאת ביתם יבנו בקריית גת שם הצטרף מיקי למשרד התיווך של אמו.
2 צפייה בגלריה
ימית זוהר
ימית זוהר
ימית זוהר
(צילום: תומר קצב// סטיילינג: יפעת מנדבי)
ימית, החליטה לעשות שינוי בקריירה "ידעתי שאני אוהבת כל מה שקשור בשרות לקוחות, בקשר עם אנשים והצטרפתי לאגף שרות הלקוחות בחברת אוסם". כשמיקי החליט להגשים חלום וללמוד משפטים הוא הציע לימית לעבור לתחום הנדל"ן, לבוא לנהל את המשרד.
"הסכמתי", מחייכת ימית ומיד מרצינה, לאורך הראיון כולו אי אפשר להתעלם מכך שכשימית מדברת על המקצוע שלה יועצת נדל"ן, היא רצינית וממוקדת, "ידעתי שלמשרד "תיווך זוהר" יש וותק עצום ובעבודה קשה וישרה בנה שם של משרד אמין ומקצועי. כמו בכל דבר שאני עושה גם כשבחרתי לעבור לתחום הנדל"ן ידעתי שאני חייבת להתמקצע. קניית ומכירת דירה הם העסקאות הכלכליות הגדולות ביותר שאנשים עושים בחייהם, הם מפקיד בידי איש הנדל"ן המטפל להם בעסקה לא רק את כל כספם, אלה גם את עתידם.
אי אפשר להיות איש נדל"ן אמיתי, ישר ומקצועי ולהסתפק בכך אתה תולה שלט תיווך על דלת משרד. עשרות שנים אני בתחום ועדיין אני ממשיכה ללמוד כל העת בקורסי נדל״ן כמו: ניהול משא ומתן, יזמות, תמ״א, ניהול פרויקטים ועוד, ומשתמשת בידע המקצועי שרכשתי לאורך השנים כדי להבטיח שלקוחותיה יקבלו את עסקת חייהם, ללא שום עיכובים והפרעות בדרך".
את משרד "התיווך זוהר" פיתחה ימית, עם השנים, למשרד גדול, יציב והכי חשוב אמין שעוסק בתחומי נדל"ן רבים: שיווק פרויקטים, דירות חדשות ויד שנייה, מכירות והשכרות שטחים מסחריים יעוץ משכנתאות.. "אני מלווה כל לקוח שלי מהרגע שהוא נכנס למשרד ועד לרגע קביעת המזוזה. כל צעד, פותרת כל בעיה, לא נותנת ללקוחות להרגיש אפילו לא לרגע שהם לבד. יד ביד אני צועדת אתם עד לרכישת, מכירת, או שכירות הנכס שאותו הם בוחרים. לא פעם הלקוח מתלהב מנכס מסוים שאני בעין מקצועית ראה בו בעיה. אני לא אהסס להציג בפניו את הבעייתיות להציע נכס אחר שמתאים יותר.
2 צפייה בגלריה
ימית זוהר
ימית זוהר
ימית זוהר
(צילום: תומר קצב// סטיילינג: יפעת מנדבי)
המוטו של ימית זוהר בכל הקשור בטיפול בלקוח היא תודעת שירות יוצאת מגדר הרגיל, כזו שתעזור לכמה שיותר לקוחות ותייצר להם פתרונות מקצה לקצה, העונים לצרכים ולתקציב שלהם באווירה נעימה ואכפתית. "ואני לא זזה אפילו לא צעד אחד מהמוטו הזה" אומרת ימית.
קריית גת הופכת בשנים האחרונות למבוקשת מאוד נדלני"ת. בעקבות הסכם הגג קמה המגה שכונה "כרמי גת" שכבר הוגדרה בשנת 2020 כשכונה המבוקשת ביותר בארץ. בתוך העיר בעקבות פרויקט פינוי בינוי הוקם רובע הפרחים בלב ליבה של העיר רובע שמשלב את החדש עם הוותיק. בנייה חדשה בתוך מארג וותיק ומסודר: קרבה למוסדות חינוך, מרכז מסחרי, קניון, מתנ"ס שרותי בריאות. שכונה חדשה נוספת רובע הבנים שמשלבת צמודי קרקע בסגנון "בנה ביתך" עם בנייה רוויה. הקרבה של קריית גת למרכז הארץ, הגישה לכביש 6, רכבת ישראל וצירי תחבורה ראשיים בשילוב מחירים שעדיין סבירים מביאה לעיר זוגות צעירים ומשפרי דיור רבים מכל רחבי ישראל.
כמו בכל דבר שאני עושה גם כשבחרתי לעבור לתחום הנדל"ן ידעתי שאני חייבת להתמקצע. קניית ומכירת דירה הם העסקאות הכלכליות הגדולות ביותר שאנשים עושים בחייהם
כשימית מדברת על הלקוחות שלה אפשר לשמוע את החיבה שהיא חשה כלפיהם "חלקם הפכו לחברים. בכל פעם שמסתיימת עסקה ולקוח מגיע עם זר פרחים להגיד תודה אני נמסה מהתרגשות. אני מודה לבורא עולם שמאפשר לי לבצע את העבודה שלי ביושרה מוחלטת ובמקצועיות רבה".
זוהר ניהול נכסים והשקעות בע"מ
רחוב שדרות לכיש 13 קרית גת
מייל zohar.yamit@gmail.com
נייד- 054-7000916