נאור, איך התחלת?
"תמיד עולם הנדל״ן קרץ לי. כשחזרתי לאילת לפני 7 שנים נכנסתי לחפש דירה להשכרה במשרד סנצ׳ורי 21 וישבתי עם החבר׳ה והיה חיבור טוב ומשם זה התגלגל לכדי מימוש".
1 צפייה בגלריה
נאור מלכה ורונן אברג'ל
נאור מלכה ורונן אברג'ל
נאור מלכה
(צילום: סנצ'ורי 21)
מה חשבה המשפחה שלך?
"המשפחה שלי תמיד היו מאחוריי בכל תחום שבו עסקתי. כששיתפתי את אישתי שהתחום מסקרן ומעניין אותי ושארצה להתנסות בתחום, היא נתנה את ברכת הדרך ותמיכה מלאה".
מה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"מה שקסם לי היה להיות עצמאי, לשלוט בשכר שלי באופן מלא, דבר שני זה לחשוב בגדול, חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא, להגשים ללקוחות את החלומות, הרי לקנות בית היום זה לא מובן מאליו ,להתחבר לאנשים הנכונים בתחום ולעבוד בצורה ייחודית ומקצועית."
ספר על החיבור שלך לעיר.
"אהבה ממבט ראשון, אני אמנם לא נולדתי כאן אבל כמעט מחצית מחיי אני כאן, לחיות באווירה של נופש תמידי. יש חיבור טוב לאנשים כאן שזה כמו משפחה אחת מורחבת, אני תמיד אומר על העיר אילת או שאתה אוהב או לא ואם כן החיים כאן ממכרים".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"שהם רוצים וצריכים איש מקצוע אמין שילווה אותם לכל הדרך. גם אם לפעמים לקוח חושב אחרת אני שמח להסביר לו את האני מאמין שלי ואת צורת העבודה שלי ולדאוג שהוא יהנה מהדרך והתוצאה".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"האמת שלטובה, כמובן שזה היה זר וקצת מלחיץ לכולם אבל ברוך ה׳ עבדנו יפה בין הסגרים והכי חשוב היה לדעת איך להתנהל לאורך התקופה, להיות יצירתי ולהתאים את עצמנו לעבודה תחת מגבלות חדשות".
מתי אתה מרגיש הכי סיפוק מהעבודה?
"הסיפוק הכי גדול זה כשלקוח מעריך אותך ומפרגן לך וממליץ לעוד לקוחות, זה שרשרת, למצוא ללקוח את הדירה המושלמת עבורו זאת שליחות".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"את הזמן האישי שלי אני אוהב לעשות בישיבה מול הים עם עצמי, להירגע וליהנות מהמתנה שה׳ נתן לנו".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"אורך רוח, התמדה, לא לוותר והמון סבלנות,התחום שלנו מלא בעליות ומורדות והכי חשוב זה לא לוותר ולהישאר תמיד עם הרגליים על הקרקע".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"המטרה היא להיות יזם ולקחת את העסק שלי כמה צעדים קדימה, לפתח את עצמי בתחום ולהתמקצע כמה שיותר וכמו שאומרים להיות במגרש של הגדולים".

נאור מלכה 050-9728989
מרכז רכטר אילת (ארקיע לשעבר)
naor malka
naor_malka1010