רונן, איך התחלת?
"בשנים שקדמו לעיסוק בנדל"ן הייתי שכיר ולא מצאתי באמת את דרכי, את ההגשמה והייעוד שלי. תוך כדי חיפוש מצאתי את עצמי נכנס לתחום האימון להעצמה אישית ועסקית. בתקופה זו גיליתי את יכולותיי בתקשורת עם אנשים, את ההבנה לצרכים שלהם, מה שהוביל אותי שלא במתכוון לתחום הנדל"ן".
1 צפייה בגלריה
נאור מלכה ורונן אברג'ל
נאור מלכה ורונן אברג'ל
רונן אברג'ל
(צילום: סנצ'ורי 21)
ומה חשבה המשפחה שלך?
"המשפחה מאוד תמכה ופירגנה לדרך העצמאית שבחרתי. הם תמיד אמרו שהתחום מאוד מתאים לי מכיוון שידוע שאני מאוד אוהב את הקירבה והתקשורת עם האנשים, שאני מאוד אוהב להקשיב ולעזור ושזו בהחלט יכולה להיות הצלחה גדולה ומקצועית מאוד נכונה".
מה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך, האם השתנה?
"כאשר נכנסתי לתחום הייתי בן 40, בעל משפחה ואבא לשלושה ילדים. הצורך בפרנסה מכובדת והרצון להצליח בתחום נתנו לי את הדחף שלא לוותר למרות הקושי שבתחילת הדרך. בנוסף, התחברתי לחברי הטוב, רוני ברבי לרשת סנצ'ורי 21, השינוי רק התעצם והמיקוד בשירות, בשפה המקצועית ובהבנה שחשוב להסתכל לטווח הרחוק רק העלה והעצים את תודעת השירות שלי".
ספר על החיבור שלך לעיר?
"כמו אצל אילתים רבים 'הגענו לשנה'. אני לקחתי חל"ת, אשתי המורה לקחה שבתון, עברנו מהעיר אשדוד עם שלושה ילדים קטנים. החיבור לים ולמה שיש לעיר להציע גרם לנו מהר מאוד להתאהב בעיר, מה צריכה משפחה צעירה יותר מזה?".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"בתחילת דרכי לקוחות לא ממש נעזרו במתווך ובחרו להסתדר לבדם. כאשר לקוח יושב איתי ומבין את הידע המקצועי ואת מה שאפשר לחסוך לו בייעוץ נכון, אז לקוח מבין מהו ערכו של מתווך טוב".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"כמו אצל רבים משבר הקורונה הדאיג מעט, אך נתן פרספקטיבה לחיים, נתן הבנה שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה לראות במשבר הזדמנות לצמיחה, בינתיים נהניתי יותר מזמן איכות עם המשפחה".
מתי אתה מרגיש הכי סיפוק מהעבודה?
"כאשר אני נוכח לראות את שני הצדדים מחויכים, מרוצים ומצטלמים לאחר ביצוע העסקה. יותר מכך, כאשר לקוח יוצר קשר ומספר לי מי המליץ והפנה אותו אליי".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע?
"בנעוריי, רקדתי בלהקות מחול ובכל שנה השתתפתי במחולות כרמיאל ופסטיבלים בעולם, כל זה פסק כשעברתי לאילת".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"נחישות, התמדה, המון סבלנות כשהמבט לטווח הרחוק הם החשובים ביותר בתחום".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"האני מאמין שלי הוא תמיד להתקדם ביחד עם הקידמה ותחום הנדל"ן דורש זאת, כי תמיד יש לאן לשאוף ולהתפתח. אמשיך לתת את השירות על הצד המקצועי והטוב ביותר".

רונן אברג'ל 052-2340772
מרכז רכטר אילת (ארקיע לשעבר)
רונן אברג'יל - יועץ נדל"ן
c21eilat