איך התחלת?
"כבר בגיל צעיר, אמא שלי הייתה סייעת לרופא שיניים שעבדה הרבה שנים בתחום. כילדה, הייתי מגיעה אליה לעבודה, מתעניינת, שואלת, חוקרת ומידי פעם גם עוזרת לה בכל מיני דברים קטנים, ומאז ידעתי שאני רוצה לעסוק בעולם הרפואה. למדתי רפואת שיניים ועם סיום הלימודים בחרתי ללמוד גם את תחום הרפואה האסתטית, וכיום אני מתעסקת גם ברפואת השיניים וגם באסתטיקת הפנים".
2 צפייה בגלריה
ויקטוריה שוסטר
ויקטוריה שוסטר
ויקטוריה שוסטר
(צילום: ענת קזולה)
מה חשבה המשפחה שלך?
"קיבלתי את מלוא התמיכה מבני המשפחה לצאת וללמוד. קיבלתי את הרושם מהם שתחום האסתטיקה הוא הכיוון שמתאים לי".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"בראש ובראשונה רציתי לעזור לאנשים. הרבה רואים בתחום טיפולי אסתטיקה כמשהו שנחשב למותרות ואפשר לוותר עליו, אבל צריך להבין שהטיפולים האסתטיים הללו חשובים להגברת הביטחון העצמי והעלאת מפלס האושר אצל לא מעט אנשים. כיום, הרעיון הוא להביא לנתיבות, לפריפריה, את הטיפולים החדשניים ביותר שקיימים בתחום ולרכז את כלל הפרוצדורות תחת קורת גג אחת. אני לא חוסכת באיכות החומרים, ברמת המכשור וכמובן שזה גם חוסך זמן יקר".
ספרי על החיבור שלך לעיר.
"אני אומנם מתגוררת באר שבע, אבל עובדת בנתיבות בשנים האחרונות. החיבור לעיר בא לידי ביטוי בעיקר לאנשים. אני מרגישה כאן ממש כמו בבית השני שלי והחום האנושי הוא מהנעימים ביותר. הם מפרגנים ויודעים להעריך ולציין את זה ששמנו את נתיבות על המפה מבחינת הטיפולים האסתטיים".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"המון לקוחות מגיעים לכאן כי הם רוצים לשפר משהו במראה שלהם, אבל חוששים מאוד מהפרוצדורה עצמה והתוצאות שעלולות, לטעמם, להיות מוגזמות. ברגע שהם מבינים שהתהליך בראש ובראשונה שומר על המראה הטבעי ומצעיר את הפנים, מתעורר הרצון לבצע טיפולים באזורים אחרים. מצחיק לראות אדם שנכנס לטיפול בחששות, ובסוף כבר רוצה לקבוע טיפול נוסף".
2 צפייה בגלריה
ויקטוריה שוסטר
ויקטוריה שוסטר
ויקטוריה שוסטר
(צילום: ענת קזולה)
איך השפיע עלייך משבר הקורונה?
"בגלל שמדובר במרפאה, במהלך כל השנה, וללא קשר לנגיף, אנו מקפידים על סטנדרט ניקיון וחיטוי בלתי מתפשר. אפשר להצביע על תופעה מעניינת בשנת הקורונה: אנשים, שהיו רוב הזמן עם מסכה, התמקדו יותר באזור העיניים והמצח ופחות באזורים המכוסים. לאחר מכן, כשההנחיות לגבי עטית המסכה הוקלו, ראינו שאותם אנשים הגיעו לעשות טיפול 'משלים' גם לשפתיים".
מתי את מרגישה הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשנכנס לקוח לטיפול אסתטי ואני מרגישה בהתנהגות, בדיבור וגם בהליכה את חוסר הביטחון שלו, שנובע מאותו גורם שמפריע לו ובגללו הוא פנה אליך. אחרי שרואים את התוצאה המיידית, באופן כמעט בלתי מודע, הביטחון חוזר אליו. כשאני רואה איך הטיפולים עזרו להם בשיפור התחושה העצמית והם מרוצים מהתוצאה, זה גורם לי להרגיש מסופקת מהעשייה שלי".
ספרי לנו משהו שרק מי שקרוב אלייך יודע.
"מגיל צעיר אני מנגנת בפסנתר, ובשנה האחרונה החלטתי שאני רוצה לחזור לזה, בעיקר בשביל הנפש. לפני כחודש קניתי פסנתר ובתקופה הזו אני מסירה חלודה, למרות שהידיים עדיין זזות באופן אוטומטי".
תני טיפ לאדם שעומד בפני החלטה היכן לבצע טיפול אסתטי
"חשוב מאוד לבחור רופא שזמין להסברים ולצרכים שעלולים להתעורר. לבחור במישהו שמעבר להיותו מקצועי, ידע לשפר את המראה ויחד עם זאת לשמור עליו טבעי".
איפה את חולמת להיות בעוד 10 שנים?
"ממשיכה להתמקצע בתחום ומובילה את החדשנות של העולם האסתטי במרפאה שלנו בפרט, ובנגב בכלל".

ליצירת קשר:

כתובת: הארזים 32 נתיבות. טלפון: 08-9944888

הפקה: חן שקליאר ברששת - Q ELITE BEAUTY. סטיילינג: לורה פלדמן. עיצוב שיער: לירז סולומון. איפור: סופיה סטרוזר. בגדים: Studio 35 - private collection ,בוטיק מירי'ס ירושלים. לוקיישן: מלון איילנד נתניה.