איך התחלת?
" לפני עשר שנים התחלתי ללמוד הנדסת כימיה ובמהלך הלימודים עבדתי בחברת ברום כמהנדס תהליך. באמצע השנה השלישית ללימודים, והעבודה בברום, הבנתי שזה לא בשבילי – לא אהבתי ולא נהניתי מהעבודה. עזבתי את התחום והלכתי לעבוד במוסך, כי עולם הרכב עניין אותי מאוד מגיל צעיר. התחלתי כיועץ שירות במוסך מרצדס ושם בניתי את עצמי, הכרתי אנשים, יצרתי קשרים, ירדתי לעבודת שטח והתמקצעתי בכל הכיוונים. בסופו של דבר פתחתי מוסך בעצמי".
2 צפייה בגלריה
ארטיום דדשב
ארטיום דדשב
ארטיום דדשב
(צילום: הרצל יוסף)
מה חשבה המשפחה שלך?
"ההורים שלי התאכזבו מההחלטה שלי, אבל הם ידעו שבסופו של דבר אם אני מחליט משהו אז קשה לשכנע אותי אחרת. היום, אחרי שהעסק עובד ומצליח אז התגובות טובות ומפרגנות".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"רציתי להגיע לתחום שאני אוהב ומעניין אותי. הרעיון היה להיות יזם. כיום הרעיון הוא להתפתח ולפתוח והמוסך כיום הוא רק אבן דרך".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"השירות הוא מעל הכל. כמובן שבגלל שכלי רכב הם מאוד שימושיים אז גם אפקט מהירות התיקון הוא חשוב מאוד וכמובן שגם המחיר משחק תפקיד בבחירה שהלקוח עושה איפה לטפל ברכב שלו".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"אומנם עבדנו אבל הרגשנו שיש ירידה בעבודה".
2 צפייה בגלריה
ארטיום דדשב
ארטיום דדשב
ארטיום דדשב
(צילום: הרצל יוסף)
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשהלקוח יוצא מהתיקון מרוצה אחרי שהוא הרגיש חוסר אונים. כשהוא נמצא בהתחלה בחוסר וודאות לגבי מה יהיה ואחרי שהרכב מוכן הוא חוזר מרוצה. לראות את המבט שלו זה משהו שגורם לי להבין שבחרתי במקצוע הנכון".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"אני מאוד אוהב כדורסל בכלל ואת הNBA בפרט. אוהד את ברוקלין נטס ועוקב אחרי הליגה כבר הרבה שנים. זה כולל לקום לראות משחקים באמצע הלילה ובתקופות פלייאוף לראות את סדרות הגמר".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"אני ממליץ לעבור בכל שרשרת התפקידים, ללכלך את הידיים כמה שצריך בלי לחשוב פעמיים. מעבר לכך, להבין טוב מאוד אם אתה אוהב את התחום ומוכן לעבוד עם לקוחות, שזה לא בהכרח דבר קל. הכישרון בידיים הוא לא פחות חשוב".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"איש עסקים ויזם. אני לא יודע מה התחום אבל זו השאיפה שלי לעשור הקרוב".

ליצירת קשר:
כתובת: עמיעז 6 טלפון. 08-6907080
פייסבוק: https://www.facebook.com/PahahutCenter