איך התחלת?
שרון: "בימים בהם הייתי צעיר, לא היו יותר מידי תחביבים. בגיל 13 חיפשתי עבודה בשביל להעסיק את עצמי. הלכתי למספרות והצעתי את עצמי כחופף, מנקה ומה שצריך. דדה אברג'ל, ממספרת 'פיגרו' בדימונה, היה זה שנתן לי את ההזדמנות הראשונה. במספרה של דדה הכרתי את תחום צבעי השיער ופשוט נמשכתי אליו. במהלך הצבא הייתי מסיים את היום בשעה 16:00 בבסיס חצרים ואז הייתי לומד להתעסק בצבעים. בהמשך למדתי כימיה בתל אביב במשך ארבע שנים עם עבודה מעשית אצל מישל מרסייה, ובגיל 24 החלטתי שזה המקצוע שאני רואה בו את העתיד שלי. פתחתי את המספרה הראשונה שלי במרכז המסחרי בדימונה ומאז אני בתחום".
2 צפייה בגלריה
שרון מויאל
שרון מויאל
שרון מויאל
(צילום: פרטי)
איזה תלמיד היית?
ניר: "הייתי תלמיד טוב אבל אם לומר את האמת, בית הספר אף פעם לא עניין אותי. אני חושב ומאמין שמהחיים לומדים יותר".
מי היה המנטור שלך לעולם העסקי?
שרון: "קשה לי להצביע על מנטור מסויים. עבדתי בהתחלה בעיקר בשביל להתפרנס ולא הסתכלתי על מנטור עסקי. מבחינה מקצועית, דדה, הספר שאצלו עבדתי, הוא המנטור. לטעמי עד היום הוא הספר הכי טוב בארץ. מה שאני למדתי ממנו אני מנסה להעביר הלאה לעובדים שלי".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"כשהתחלתי לעבוד אצל שרון הרגשתי את החיבור לתחום והאמנתי שאגיע רחוק. שרון היה זה שהאמין בי ברגע הראשון ונתן לי את האפשרות להתפתח, ללמוד ולהתקדם. במקביל יצאתי להשתלמויות והתפתחתי".
איזה פידבק קיבלת מתושבים וגורמים שונים בעיר?
ניר: "תגובות טובות מהתושבים. מילים חמות שממלאות אותי בכל יום מחדש, מטעינות אותי באנרגיה לקראת יום העבודה הבא".
ספר על החיבור שלך לעיר.
שרון: "דימונה זו עיר חמה מאוד. התושבים כאן יודעים לפרגן, אוהבים איכות ופינוק. כשדימונאים אוהבים אותך הם נשארים אצלך כלקוחות במשך שנים והקהל שאתה צובר הולך איתך ומתעצם לאורך הזמן. עד היום יש לי שלט בחנות שאומר 'החוויה היא על חשבון הבית'".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
ניר: "הסבלנות חשובה מאוד. חשוב להיות קשוב ולתת יחס לכל אחד ואחת שמגיעים למספרה. בסופו של דבר הם מגיעים להתפנק והשירות זה חלק מהפינוק".
2 צפייה בגלריה
ניר בן חמו
ניר בן חמו
ניר בן חמו
(צילום: פרטי)
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
שרון: "מספרות היו מהעסקים הראשונים שחדלו לעבוד והאחרונים שחזר. פתחתי סלון כלות בינואר 2020, ואחרי חודשיים וחצי הגיע משבר הקורונה. מעבר לזה שלא היו אירועים שיכולנו לעבוד בהם, גם תקופה ארוכה לא ניתן היה להגיע למספרות. התשלומים ירדו אבל העבודה לא חזרה. תודה לאל שהכל כמעט מאחורינו".
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
שרון: "כשאישה עוברת שינוי ואומרת 'וואו'. לקוחות שבאות עם ראש פתוח, נותנת לי להוציא את כל הידע והיצירתיות שלי החוצה, ובסוף גם יוצאת מרוצות עד הגג. זה גורם לי לסיפוק רב".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
שרון: "בכל יום כשאני קם, אני מודה לאלוהים. את כל מה שאני עושה אני מקדיש לזכרה של אמא שלי. אני עושה את הדברים כדי שהיא תהיה גאה בי על איפה שיכולתי להיות ואיפה הגעתי בזכות התמיכה שלה".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
שרון: "צריך לזכור מהשניה הראשונה שמדובר על מקצוע תובעני. לכן, לחשוב טוב, ואז לחשוב טוב פעם נוספת, האם אתה מוכן להיכנס לזה בכל הכוח ולהשקיע לא מעט זמן בתחום הזה. לאחר מכן אפשר להתחיל לעסוק בפרקטיקה של הדברים".

ליצירת קשר:

כתובת: מרכז מסחרי חדש דימונה. טלפון: 08-6552772

פייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007138052400