איך התחלת?
"במשך 15 שנה עבדתי ברשת 'ישרוטל' כמנהל תפעול מטבחים. בנובמבר 2019 החלטתי לעזוב את אילת, ורציתי לפתוח עסק ליעוץ בתחזוקת מטבחים. הנהלת 'בתי אלמוג', שנמצאת בתל אביב, רצו תוכנית עבודה וכשהגשתי להם את התוכנית הם הציעו לי להיות שותף במתחם שבאילת, וכעבור שנה הפכתי למנהל המתחם".
2 צפייה בגלריה
בני גלבוע
בני גלבוע
בני גלבוע
(צילום: פרטי)
מה חשבה המשפחה שלך?
"כשחלטתי לעזוב את אילת המשפחה לקחה את זה קשה מאוד. באופן אישי, גם לי היה קשה מאוד עם השינוי הצפוי, אבל הרגיש לי שהשינוי הזה הכרחי לי. סלע קולקר, מנכ"ל 'בתי אלמוג', היה זה שהחזיר אותי לאילת, אבל בכובע אחר. חזרתי לעיר בידיעה שאני שותף בעסק חדש ומגיע באנרגיות חדשות. בפן האישי, זה עשה טוב גם לילדים שלי שהרגישו את הביטחון שאבא נמצא לידם. כיום, אני מנהל זוגיות עם אישה מקסימה בשם אביבה, שהיא תושבת רמת גן. שלוש שנים נפלאות ביחד".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"כתושב אילת הגעתי לעולם התיירות לאחר השירות הצבאי. נשאבתי לתחום הזה של מלונאות ומטבחים, והיום אני נהנה מאוד ממה שאני עושה. לעיר ולעצמי".
ספר על החיבור שלך לעיר.
"בכל שנותיי בעיר הייתי סביב עולם הכדורגל, הן כשחקן והן כמאמן. אני מחובר לאילת בכל רמ"ח איבריי. בין אם מדובר בעבודה, בעסקים, ברעיונות או ביזמות. כיום, במסגרת 'בתי אלמוג', 85% מכלל המתחם מושכר לעובדי המלונות בחדרים שהרשתות שוכרות מראש, ואילו 15% הנותרים משמשים כדירות נופש. ישנם תשעה בניינים וביניהם מתחם 'מתתיהו' החדשני המורכב ממשרדי הנהלה, מסעדה, בית קפה, בריכה וסופרמרקט. אנחנו גם מקיימים אירועים של עד 250 איש במקום".
2 צפייה בגלריה
בני גלבוע
בני גלבוע
בני גלבוע
(צילום: פרטי)
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"שם המשחק זה שירות. זה לא משנה באיזה תחום מדובר – בין אם במלונאות או במכירה פרונטלית רגילה, תמיד צריך לשמוע ולתת יחס ואוזן קשבת. כשיש שירות טוב וכולם מרוצים אז כל שאר התקלות פחות קריטיות. כשהלקוח מרוצה מהשירות, הוא הופך להיות איש המכירות הטוב ביותר".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"הקמנו את מתחם מתתיהו עם תחילת הקורונה, ואיך שפתחנו קיבלנו סטירה חזקה. בזכות החוסן הכלכלי של חברת אלמוגים הצלחנו להעביר את השנה הקשוחה הזו עם מינימום נזקים וכמובן שעם ציפייה גדולה לשנה הקרובה, שעל פי התחזיות תשבור את כל השיאים במה שרגילים. אני צופה שנה כלכלית טובה למתתיהו ומקווה מאוד שלא ניאלץ להתמודד יותר עם משברים כאלו. אילת היא עיר שגם ככה מושתתת רובה ככולה על תיירות וחשוב לחזק את הענף הזה".
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשאנחנו נמצאים במצב שהביקוש עולה על ההיצע. זה מראה שאנחנו בדרך הנכונה ועושים משהו טוב".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"הבת שלי, אליה, מגלה כישורי כדורגל לא רעים בכלל. לפני כמה ימים הגעתי אליה לבית הספר והעברתי אימון כדורגל שם, ואני חייב להודות שהופתעתי לגלות שיש לי ילדה מבריקה בענף. עם הבן שלי, נעם, אנחנו הולכים למשחקי ספורט ביחד וזה זמן האיכות שלנו. הוא מקום שלישי בארץ בג'ודו, ומתאמן אצל ירדן דקר. בזמן של איתם ביחד, לפחות פעם בשבוע, אנחנו עושים ערב כיף שכולל יציאה לים, מסעדה או סרט. אני לא נותן לעבודה לפגוע בזמן שלנו ביחד".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"אני אתן טיפ כללי: אם אתה לא מקצוען בתחומך אל תיכנס לזה. לא לקחת סיכונים מיותרים בשלבים הראשונים וכדאי להתגלח על זקנם של אחרים. חשוב לשאול תמיד".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"בעוד עשור אחרי שסיימתי למכור את כל העסקים שלי, לפחות חצי שנה גר בתאילנד".

ליצירת קשר:

כתובת: בתי אלמוג – רחוב ההשכלה אילת. טלפון: 050-2722393