איך התחלתם?
אסף: "לפני 3.5 שנים, חיפשתי להתפתח ולעשות משהו בשביל עצמי באופן עצמאי, ודרך רואת חשבון שאני מכיר, הבנתי שיש עסק למכירה. ניהלנו משא ומתן ורכשנו את העסק. בשלב כזה או אחר, ידעתי שאסיים לעבוד במקום העבודה הקודם שלי ורציתי לבוא פנוי למשהו חדש עם אנרגיות נקיות. את העסק רכשנו במשותף, כשאני עובד רק בעסק בו, וגיא, אחי, המשיך באותו מקום עבודה והצטרף אלי בהמשך".
2 צפייה בגלריה
אסף שלו
אסף שלו
אסף שלו
(צילום: פרטי)
מה חשבה המשפחה שלכם?
"הורים מטבעם הם ספקנים ורוצים לגונן על הילדים שלהם. המשפחות הגרעיניות שלנו מאוד פרגנו, שמחו והשקיעו בבית כדי שנוכל להתמקד בעשייה והבית ימשיך לתפקד כמו שצריך".
מה היה הרעיון שהוביל אתכם בתחילת הדרך? האם השתנה?
אסף: "קראתי ספר שנקרא 'פריצת גבולות'. הרעיון המרכזי בספר אומר שאין דבר שאנחנו רוצים והוא בלתי ניתן להשגה. הספר תפס אותי במקום שבו רציתי לצאת מאיזור הנוחות, להתפתח ולעשות עבור עצמי. רציתי להרגיש תחושת סיפוק מהעיסוק שלי וזה מה שעמד לנגד עיניי. כשאני מחליט שאני רוצה משהו, אין מה שימנע ממני להצליח, וככה פעלתי מההתחלה. עם כל הקשיים בתחום החדש, למדתי, בניתי והרמתי אותו למקומות שדמיינתי".
גיא: "בכנות, כשאסף שיתף אותי במחשבה על העסק מאוד היססתי, אבל זרמתי איתו כי אין דבר העומד בפני הרצון. שנינו ביחד, כשני אחים, זה כוח גדול יותר מאשר אדם לבד. בדיעבד, אחרי 3.5 שנים, זו אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלתי בחיים".
ספרו על החיבור שלכם לעיר.
גיא: "אנחנו אילתים מזה כ־30 שנה. זו עיר נהדרת עם אנשים חמים שאוהבים לפרגן ורוצים בהצלחת העסקים המקומיים. עיר שהכל בה קרוב ונגיש. אין עוד עיר כזאת בארץ".
מה הבנתם על לקוחות במרוצת השנים?
"שירות ויחס טוב, יחד עם דרך, הם הרבה יותר כוח מכמה שקלים של חיסכון. תהיה איש מקצוע אמין, עם תודעת שירות גבוהה, ולאורך הזמן זה יצדיק את עצמו. במיוחד בעיר כמו אילת, שהלקוחות שלנו הם סוג של 'קהל שבוי'".
איך השפיע עליכם משבר הקורונה?
"זו היתה שנה לא פשוטה. כמובן שבגלל הסגרים לא יכולנו לשרת ולהכניס לקוחות כמו שצריך לחנות. התנהלנו בטלפונים והודעות ועשינו את כל מה שצריך כדי שאנשים לא ירגישו בחוסר. בגלל בתי הספר וגם בגלל ההכנה לסגר, אנשים קנו ציוד טכנולוגי כי ידעו שהם הולכים להישאר בבית לאורך זמן, ובהתאם לכך כמות המשלוחים שעשינו, ללא עלות, היתה עצומה. הלקוחות הם מקור הפרנסה שלנו ועשינו הכל כדי לספק עבורם את המקסימום. נערכנו מבעוד מועד עם כמות ציוד גדולה כדי שלא ניתקע עם חוסרים".
2 צפייה בגלריה
אסף שלו
אסף שלו
אסף שלו
(צילום: פרטי)
מתי אתם מרגישים הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
גיא: "כשלקוח מגיע לחנות ואומר 'המליצו עליכם', זה מתחיל את העבודה מולו בהרגשת סיפוק שהדרך שעשינו נותנת את אותותיה מלקוחות אחרים. כשאותו לקוח גם רושם המלצה בערוצי המדיה אז מבחינתך השגת את המושלם: הוא גם הגיע בהמלצה וגם יצא כממליץ".
תנו טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלכם.
אסף: "לא לפתוח את התריס של החנות אם אתה לא מכיר את כל המוצרים שיש לך בצורה המקצועיות ביותר. כמובן שתודעת שירות היא חשובה מאוד, אבל כשאתה לא מקצועי זה פוגע באיכות השירות שלך".
איפה אתם חולמים להיות בעוד 10 שנים?
"עובדים פחות קשה, נהנים מהפירות ששתלנו ונהנים מחיים".

מורס מחשבים וסלולר

טל': 08-6375072

מורס חנות ומעבדת סלולר ומחשבים

mors.eilat