איך התחלת?
"מאז שהייתי ילד אמרו לי שאני צריך להיות עורך דין. תמיד הייתי מחפש אחרי הצדק, עומד על הטענות שלי ואוהב להוכיח את הדברים עם יכולת שכנוע והשפעה".
מה חשבה המשפחה שלך?
"כולם שמחו, גם היה נראה להם צפוי שאלמד משפטים, אני מאמין ויודע שההורים שלי שמחים וגאים בפרט גם כאשר שני האחים הקטנים שלי הלכו בדרכי והיום הם חלק מצוות המשרד".
2 צפייה בגלריה
אלי דמרי
אלי דמרי
אלי דמרי
(צילום: ענת קזולה)
איזה תלמיד היית?
"הייתי מאלה שמנהיגים את הקבוצה, ממוצע הבגרות היה טוב פלוס אבל לא חרשתי, ברוך השם ניחנתי ביכולת ללמוד מהר, קראתי את החומר פעם אחת והבנתי אותו".
מי היה המנטור שלך לעולם העסקי?
"לא יודע אם היה מנטור עסקי. מורי הדרך והיועצים הטובים ביותר שלי הם הוריי. תמיד הקפדתי להציב לעצמי מטרות ולהגיע אליהם, גם אם באיחור אופנתי. אני מנסה לבחון ולראות סיטואציות בכל מיני דרכים ומתאים את התבנית האישית שלי, חשוב לי לחוות על בשרי וגם אם אני טועה – אני גדל מזה".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"הרעיון היה לפעול לטובת הזולת. זה מה שהוביל אותי מהתחלה וגם היום ולכן כשפתחתי את המשרד העצמאי, על אף שהייתי שכיר שנים רבות, היה מאחורי רזומה של עשר שנים ומה שהניע אותי להתחיל לבנות מאפס, ובעיקר להצליח בזה, זו אותה תחושת שליחות למען הלקוחות".
מה הלקח הראשון שלמדת? והאחרון?
"שאתה לא יכול להיות טוב בכל, אם אתה מנסה לעסוק בתחומים רבים, אתה לא יכול להיות מספיק טוב בהם ובכדי להגיע לרמת מקצועיות גבוהה ולספק שירות מקצועי ואיכותי חייבת להיות הבנה שצריך להתמקצע בתחומים מצומצמים ולהיות בהם הכי טוב שאפשר שכן כל תחום הוא עולם שלם של ידע ולמידה אינסופית. הלקח האחרון מבחינתי, הוא לדבוק בלקח הראשון".
איזה פידבק קיבלת מתושבים וגורמים שונים בעיר?
"אני פחות מעורבב בברנז'ה, אני עסוק בלעבוד ולעשות טוב לאנשים, גם אם זה בשביל להילחם על פרוטות וזוטות עבור הלקוחות שלי - אני שם עד הסוף. יצרתי תקדימים משפטיים ושינויי נהלים במוסד לביטוח לאומי שהשפיעו על כלל המבוטחים ואנשים שנתקלים בצורך להיעזר בי ברמה המקצועית, או כאלה שנחשפים לפועלי, מרוצים ומאור מפרגנים".
2 צפייה בגלריה
אלי דמרי
אלי דמרי
אלי דמרי
(צילום: ענת קזולה)
ספר על החיבור שלך לעיר.
"אנחנו באר שבעים מבטן ולידה, אוהדים שרופים של הפועל באר שבע, ואנחנו מאלה שידברו על העיר טוב בכל מקום".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"יש את הלקוחות שיהיו לנצח מוקירי תודה וידעו להעריך את התוצאה, יש לקוחות שלא משנה כמה תרצה לעזור להם אתה לא יכול כי אם אין להם את הרצון לעזור לעצמם, אך מה שנכון לגבי כולם הוא הצורך והרצון שלהם לראות ולהרגיש שיש מישהו שעובד עבורם ועושה את כל הנדרש ולכן אנו עובדים כשיטה ודוחפים ומניעים את הלקוחות שלנו לדאוג לעצמם ולקדם את עניינם והתוצאה היא שרובם המכריע של הלקוחות פשוט הפכו להיות חברים, ללא תלות בתוצאות ההליך".
איך אתה מאזן בין תחום העיסוק לחיים האישיים שלך?
"אני לא מוותר על חיי המשפחה, אני משתדל להגיע הביתה בשעות סבירות כדי להיות עם הילדים במקלחות ובשיעורי בית, ולאחר מכן אני מתפנה לסגור פינות שנשארו ולחזור לטלפונים שלא נענו. בעיני, אלמלא האיזון בין הדברים לא ניתן להצליח לאורך טווח. הכסף הוא רק אמצעי ולא מטרה וממילא הוא תוצר של עבודה קשה שקדמה לכך".
תאר את לוח הזמנים של יום ממוצע שלך.
"קמים בבוקר מוקדם, מתארגנים, אני מפזר חלק מהילדים ובשעה 8:10 קפה מתחת למשרד עם אחיי שעובדים איתי ואחר כך מתחילים לעבוד במלוא במרץ עד חמש שש בערב עבור מאות לקוחותינו, משתדלים שלא להשחית זמן במהלך יום העבודה בדברים שאינם קשורים לעבודה".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"התקופה נתנה את אותותיה ללא ספק, אבל המדד הוא כרגע לא כלכלי. בתחום שלנו עיקר ההכנסה מבוססת על תוצאות, אנחנו יכולים לצפות שבעוד שנה תהיה האטה ולכן ערכנו את השינויים הנדרשים וקידמנו תהליכים ותיקים כדי לסגור את הוואקום שעלול להיווצר".
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"למעשה, כל יום מספק לנו רגעים של אתגר וסיפוק מקצועי, כל לקוח שמוקיר ומעריך ומספר גורם לסיפוק, אך מעל הכל, יש שני דברים שהסיפוק מהם הוא אחר, האחד - ברגע שמתקבלת החלטה טובה בתיק מורכב. והשני – היכולת והאפשרות שנפלה בחלקנו לסייע וללוות אנשים שפונים אלינו במצבים מאוד קשים, מגופי תמיכה שונים, בעלויות זניחות בלבד וזאת כמובן רק בתחום העיסוק של המשרד".
למי אתה מרגיש חוב של תודה על הצלחתך?
"למורי הדרך המקצועיים שלי מתחילת הדרך, למשפחתי אשתי וילדיי, להורים שהתוו את הדרך וכמובן שלבורא עולם שמרחף מעל הכול".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"אני איש סוד אבל לא איש עם סודות".
תן טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"אין קיצורי דרך, קודם כל לעבוד, לא לדלג על שום שלב בסולם, צריך לחוות מקצועית כל דבר וללמוד ולצמוח מכך".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"להיות משרד גדול עוד יותר שממשיך לספק שירותים לקהילת צרכנים יותר רחבה, והצבנו לנו יעד לעסוק בתחום פגיעות ספורטאים ושחקני כדורגל שהיום לא ממש מממשים את זכויותיהם בצורה נכונה, ופשוט להמשיך לעשות טוב – בגדול יותר".
פרטים ליצירת קשר:
כתובת – שדרות רגל 22 באר שבע (בית הנשיאים)
טלפון – 08-6313030
נייד – 050-4345632
***
הפקה: חן שקליאר ברששת - Q ELITE BEAUTY. צילום: ענת קזולה. סטיילינג: לורה פלדמן. עיצוב שיער: לירז סולומון. איפור: סופיה סטרוזר. לוקיישן: מלון איילנד נתניה
פורסם לראשונה: 14:49, 18.06.21