הלם בקהילה הרפואית. אתמול (שני), בשעות אחר הצהריים, נפטר ד"ר אלכס ברזובסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרכז הרפואי סורוקה והוא בן 59 במותו.
1 צפייה בגלריה
ד"ר אלכס ברזובסקי. צילום: דוברות סורוקה
ד"ר אלכס ברזובסקי. צילום: דוברות סורוקה
ד"ר אלכס ברזובסקי. צילום: דוברות סורוקה
ד"ר ברזובסקי, תושב באר שבע, סיים את לימודי הרפואה בטשקנט בשנת 1982 ותשע שנים לאחר מכן עלה ארצה והחל לעבוד במחלקה כירורגית ג' בבית החולים סורוקה. בשנת 1993 עבר למחלקה לכירורגיה פלסטית וסיים את התמחותו בשנת 1999. שנה לאחר מכן הוא מונה לסגן וממלא מקום מנהל המחלקה ובשנת 2001 יצא להשתלמות באנגליה בפלסטיקה משחזרת, בעיקר בתחום שיחזורי שד. בשנת 2007 הוא מונה למנהל היחידה לשיחזורי שד בסורוקה ולפני שש שנים הוא התמנה למנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית.
ד"ר ברזובסקי שימש גם כמרצה בכיר בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון והיה חבר בוועדת קבלה לסטודנטים ללימודי רפואה.
"הנהלת המרכז הרפואי ועובדיו המומים וכואבים את פטירתו בטרם עת של ד״ר אלכס ברזובסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית", נאמר בהודעת המרכז הרפואי סורוקה, "אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים את צוות המחלקה".
"ד״ר ברזובסקי הצטרף לצוות ביה״ח בשנת 1993. לאחר ההתמחות עבד כרופא בכיר, כמנהל יחידה ובהמשך ניהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית משנת 2012. אנו מוקירים את ד״ר ברזובסקי כרופא וכאדם ואת פועלו למען מטופלי הנגב. הנהלת בית החולים תעמיד סיוע למשפחה ולעובדים ככל שיידרש".
"אנו שולחים חיבוק חם למשפחה", אמר ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירוגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית, "ומשתתפים בצערם הכבד על האובדן הנורא בטרם עת. אלכס היה אדם משכמו ומעלה, מנהל מחלקה ורופא מסור".
ד"ר רון עזריה, מזכיר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית, ציין, כי "מותו בטרם עת של אלכס היכה אותנו בתדהמה. יהי זכרו ברוך".