פצעי סוכרת, פצעי לחץ, פצעים לאחר ניתוחים וטראומות עלולים להוביל לסיבוכים וזיהומים בהליך ההחלמה הארוך. לא אחת ניתן לראות כיצד חולי סוכרת נאלצים לעבור כריתות איברים בגופם בשל סיבוכי המחלה ובעוד שרבים מתושבי המרכז נהנים כבר כמה שנים מטיפולי חמצן בתאי לחץ, עד עתה הטיפולים לא היו נגישים לתושבי הדרום אך לא עוד.

מצילים את הגפיים מקטיעה

המרכז הרפואי בטרלייף מנגיש סוף סוף לתושבי באר שבע והנגב טיפול מתקדם לריפוי פצעים קשים קשי ריפוי לחולי סוכרת, ומדובר על בשורה של ממש. 25% מחולי הסוכרת יפתחו פצע סוכרתי קשה ריפוי, כ-15% מהם יעברו קטיעה כל שהיא ובבתי החולים ניתן לראות את אותם הסיפורים חוזרים על עצמם: החמרה בפצע הסוכרתי עד איבוד הגפה והצורך בקטיעה או אפילו הידרדרות עד למוות. הסבל המתמשך של חולי סוכרת פוגע באיכות חייהם, מטיל בהם מומים וגורם להם לסבל וכאב רבים.
1 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
(צילום: בטר לייף)
כיצד חמצן יכול לסייע? המאבק האמיתי במחלת הסוכרת הוא ניהול המחלה, מהרגלי התזונה והקפדה על פעילות גופנית אשר משפרים את זרימת הדם לגפיים. החמצן מהווה מרכיב חיוני בהליכי ריפוי פצעים כרוניים, משלב הדלקת ועד ההחלמה המלאה, הרקמות זקוקות לנפח חמצן שיאפשר להן להתחדש והחדשות הטובות הן שיש מה לעשות – נשימה של חמצן טהור בלחץ גבוה בתוך תא לחץ.

ריפוי פצעים במהירות וללא צורך בהכנה

בתאי הלחץ של המרכז הרפואי בטרלייף בבאר שבע המטופלים יושבים או שוכבים בנוחות בתוך תא בו מוזרם חמצן בריכוז גבוה במהלך הטיפול. מי שקובע את תוכנית הטיפולים הוא רופא מוסמך בתחום במרכז הרפואי, על פי מצב כל מטופל ומטופלת.
בעזרת הטיפול בלחץ גבוה בתא, החמצן מסוגל להגיע לאזורים שנפגעו בגוף וקיבלו עד עתה אספקת דם דלילה, כך למעשה מתחיל הליך הריפוי שמתאים גם לפצעים כרוניים או קשים במיוחד לריפוי. הטיפול מתאים לכל שלבי הריפוי ובדרך כלל מצליחים היכן שטיפולים רבים אחרים נכשלו. במרכז הרפואי בטרלייף שמים שסוף לכאב – הטיפול נעשה באופן אישי, עם הפרדה בין המטופלים, בתוכנית תשלומים שיכולה להתאים לכל מטופל ומטופלת ועם מכשור מתקדם ומאושר על ידי משרד הבריאות.
ניתן לקבל החזרים מביטוחים פרטיים.
מרפאת תאי לחץ בטרלייף - באר שבע
טלפון: 08-6333020 / www.betterlife.co.il
פורסם לראשונה: 14:25, 20.07.21