טיפול בחמצן בתא לחץ נחשב לחוד החנית של הרפואה כיום, אך כמו בכל תחומי הרפואה האחרים, עד היום תושבי הדרום והנגב היו צריכים לנסוע למרכז כדי ליהנות מהם. כעת, חברת בטרלייף אוקס מביאה את הבשורה הגדולה לתושבי הדרום בתחום, עם פתיחת המרכז הרפואי לטיפול בחמצן בתאי לחץ אישיים.
2 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי בטר לייף
המרכז הרפואי בטר לייף
המרכז הרפואי בטר לייף
(צילום: בטר לייף)
תא הלחץ במרכז הרפואי בטרלייף הוא יחיד מסוגו בארץ. בניגוד לתאי לחץ אחרים בארץ, בהם מטופלים יושבים יחד בתוך תא הלחץ הגדול, בבטרלייף תאי הלחץ הנם מתקן גלילי שקוף ופרטי בו המטופלים יושבים או שוכבים בנוחות. תאי הלחץ מיוצרים על ידי חברת Sechrist, עומדים בתקן ISO 13485, מאושרים על ידי ה-CE (אירופה) וה- FDA (ארצות הברית), ועם רישיון אמ"ר (אביזרים ומכשור רפואי) של משרד הבריאות.
בבטרלייף מסבירים כי ישנן אינספור בעיות בריאותיות הנובעות ממחסור חמצן ברקמות, וכי הזרמה מוגברת של חמצן רפואי לדם במסגרת טיפול בתא לחץ משפרת תהליכים רבים בגוף ומאיצה החלמה.

טיפולים שניתן לקבל במרפאת בטרלייף

מגוון הטיפולים לטיפול בחמצן טהור רחב במיוחד וכולל בין היתר טיפול בפצעים קשים לריפוי ולהקל על תהליכי דלקות בגוף, טיפול בכוויות ובמיוחד בהיקף כוויות של למעלה מ-20% משטח הגוף, טיפול בשיפור שלל מצבים נוירולוגים, טיפול בנזקי קרינה לרקמות כמו למשל לאחר טיפולי הקרנות אונקולוגיים, טיפול בכאב נורופתי וכרוני כמו מיגרנות ופיברומיאלגיה. כמו כן, מחקרים כבר הוכיחו כי טיפול בתאי הלחץ יעיל גם בתחום האנטי אייג'ינג ובהצערת העור.
2 צפייה בגלריה
טיפול בתא לחץ
טיפול בתא לחץ
טיפול בתא לחץ
(צילום: באדיבות בטרלייף)
איך מתחילים את ההליך?
הליך הטיפול במרכז הרפואי בטרלייף מתחיל בפגישה אישית עם רופא שעבר הסמכה ברפואה היפברית וטיפול בתאי לחץ, במהלך הפגישה יוחלט על מספר הטיפולים הדרושים על פי המידע שיימסר ועל פי התיק הרפואי. לאחר מכן מתחילים את הטיפול עצמו, כל טיפול בתא לחץ אינו אורך יותר משעתיים במהלכם ניתן לצפות בטלוויזיה, להאזין למוזיקה ואפילו להשלים שעות שינה. בשלב האחרון מבוצע מעקב ובמידת הצורך יבוצעו שינויים והתאמות ובסיום ניתן דו"ח מפורט על הליך הטיפול.
החזרים מביטוחים פרטיים בכפוף להתוויות במסגרת הפוליסה.
מרפאת תאי לחץ בטרלייף – באר שבע: טלפון: 08-6333020 / אתר: www.betterlife.co.il