בחלק הראשון של הכתבה גילינו לכם כי עור צעיר בכל גיל ובלי טיפולים פולשניים או הזרקות וניתוחים – זה פה וזה אפשרי, באמצעות תהליך הפיתוח פורץ הדרך של למעלה משני עשורים שהושלם במעבדות המחקר של ד"ר מלומד. אז כמו שכבר הבנתם, לשמור על העור זו מלאכה יומית. מעבדות ד"ר מלומד מתחייבות לתוצאות המפחיתות את מראה גיל העור בצורה דרמטית אם תשתמשו במוצרי הסדרה הנכונים שהותאמו לעורכם על בסיס יומי תוך שימוש בתכשירי החברה המקוריים.
2 צפייה בגלריה
ד"ר מלומד
ד"ר מלומד
ד"ר מלומד
(צילום: depositphoto )
נזכיר כי סדרת מעיין הנעורים The Fountain of Youth מיועדת לטיפול כולל בסימני גיל ותורמת להצערת העור.
אז מה הם החומרים בסדרה המיועדים לטיפול ביתי? הטיפול הקלאסי לבוקר: שלב 1: סבון מוס לניקוי העור - סבון עדין שמנקה את העור ביסודיות אך בעדינות ובמהירות. המוצר האידאלי לניקוי מהיר ויסודי בבוקר. שלב 2: קרם עיניים מתקדם - מוצר מרוכז שפועל להפחית נפיחויות וכהויות מתחת לעין בצורה יעילה. שלב 3: טיפות הנעורים - מוצר מושלם להזנת העור, למניעת יובש והגנה על שכבות העור. זה מוצר משובח שמטפל במגוון סימני גיל במהלך היום ומסייע להצערת העור. שלב 4: קרם יום מגן - מעניק לעורכם לחות ל 24 שעות, הגנה מפני נזקי השמש והסביבה, שיפור מרקם העור ומראהו. הוא התוסף האחרון לפני היציאה בבוקר מהבית.
תכנית הטיפול הביתי הקלאסי לערב: שלב 1: מים מיצלריים - אם את אישה שמתאפרת בצורה משמעותית המים מיצלריים מהסדרה חוסכים זמן ומאמץ ומסירים את האיפור הכבד והעיקש בשניות, תוך שהעור סופג במקביל לחות ע"י מרכיבים מיערות הגשם וחומצה היאלורונית בכך מונע יובש בעור. שלב 2: סרום נוגד קמטים מיועד למילוי קמטים ולהעלמת קמטים עמוקים תוך 30 יום. סרום נוגד קמטים הוא מוצר אינטנסיבי המיועד לטיפול עמוק, כולל ויסודי בקמטים ובקמטוטים. המוצר מסייע לטיפול אנטי אייג'ינג כולל נגד קמטים ולעור שלך להראות צעיר. הסרום מכיל אחוז גבוה של מרכיבי הזנה אינטנסיבית וחומרים פעילים מתקדמים, כדי לאפשר לעור שלך את הטיפול הכי עמוק שניתן להשיג. שלב 3: קרם לילה מחדש - הקרם מזין את העור ומחדש אותו, מסייע במניעה ובהצערה וכל זה בזמן שאת ישנה. כל התכשירים בסדרה הם עדינים לעור. ללא גרויי עור. ללא אלכוהול, ללא SLS, ללא פראבנים וללא פטרוכימיקלים מזיקים. מדובר על תכשירים המועשרים בחומרים טבעיים ומכילים תמציות מרוכזות של חומרים ייחודיים מיערות הגשם הפועלים להצערת העור, מגוון רחב של חומרים מתקדמים בפורמולות מרוכזות כגון: ביופפטידים וחומרים ביוממטיים נוספים כמו סרמידים וחומצה היאלורונית, אנטי אוקסידנטים המסיעים להגנה על העור, ועוד. חומרים אלה פועלים ביעילות בעומק האפידרמיס לשיפור העור ומרקמו, למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ולהצערת העור. הסדרה מבוססת על טכנולוגיית הביוטק הייחודית, אשר מספקת לעור את האפשרות לתקן ולחדש את עצמו.
2 צפייה בגלריה
מעבדת ד"ר מלומד
מעבדת ד"ר מלומד
מעבדת ד"ר מלומד
(רקע: depositphoto |צילום: תמונות המוצר: הסטודיו של ד"ר מלומד)
השימוש במוצרי הסדרה מסייע לעור להילחם בגיל האמיתי שלו. הסדרה פותחה בשיתוף פעולה עם מעבדות ביוטכנולוגיות בצרפת, פאריז והיא נמכרת אצל קוסמטיקאיות בעלות תעודת הסמכה מטעם ד"ר מלומד בשיטת הטיפולים F.O.Y בחברת ד"ר מלומד מדגישים כי חובה להסתייע בקוסמטיקאיות שעברו את ההכשרה המקיפה במעבדות ד"ר מלומד ומצוידת בתעודה שתעיד על כך. אנא תוודאו שמדובר בקוסמטיקאית מסוג זה להבטחת הטיפול המקצועי והשימוש בחומרים המשובחים, הנכונים, המדויקים והמקוריים תוצרת מעבדות ד"ר מלומד. אז מה בעצם צריך לעשות? פשוט: להקליק פה ולמצוא קוסמטיקאית המוסמכת בשיטת הטיפולים של ד"ר מלומד לרוץ אליה לצורך אבחון ובוסט טיפולי משמעותי וגם לרכוש את המוצרים שהותאמו לך לטיפול הביתי.
אתר הבית של החברה: www.drmprof.com לאיתור קוסמטיקאית מוסמכת בשיטת ד"ר מלומד: https://drmprof.com/find_health_and_beauty/ פייסבוק: https://www.facebook.com/drmprof WhatsApp: 053-623-7984 אינסטגרם: https://www.instagram.com/drmprof/