1 צפייה בגלריה
דוד פורטל (צילום: הרצל יוסף), אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
דוד פורטל (צילום: הרצל יוסף), אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
דוד פורטל (צילום: הרצל יוסף), אנה ארונוב (צילום: דודי חסון)
אפשר לומר שגילינו אותו לפני כולם. רק לאחרונה הוא השתתף בכתבה ב'מיינט באר שבע' לקראת הבחירות ברשויות המקומיות והערב הוא כבר יזנק לפריים טיים וגם ינסה למצוא אהבה.
דוד פורטל, בן 35 מאופקים, שנבחר לאחרונה לכהן בתפקיד חבר מוצעת עיריית אופקים, עשה רושם חיובי על המלהקים (והמלהקות) של התכנית "לאהוב את אנה" שתעלה הערב בערוץ קשת 12, שם הוא ינסה לזכות בתשומת ליבה של הרקדנית והמנחה הנחשקת אנה ארונוב, שיצאה בעבר עם השף אסף גרניט והשחקן איתי תורג'מן.
כמובן שמיד הרמנו טלפון כדי לקבל קצת ספוילרים: "זה היה דייט אותנטי, למרות המצלמות. רוב הזמן שכחתי מהן בכלל", סיפר לנו פורטל, "בדייט הראשון החלטתי לעשות משהו קצת שונה ולא ללכת לשתות יין, אז לקחתי אותה לירות במטווח. האמת שהיא ירתה בביטחון בהתחלה, אבל לקראת הסוף היא כמעט נכנסה להתקף חרדה, אז המשכנו לבירה".
דייט ראשון, גם בלי מצלמות, יכול להיות מביך לפעמים. לא חששת מפאדיחות? "האמת שבכלל לא חשבתי על זה. קשה לי להיות לא אמיתי ובגדול התייחסתי לכל המצב בשוויון נפש. בסך הכל היה נחמד והיא בחורה חיובית".
אחרי הדייט הראשון הקרבי-משהו הם אפילו המשיכו לדייט שני: "אחרי כל דייט היא צריכה לסנן את הבחורים שהיא פגשה ואז מתקשרת לאלה שהיא רוצה לצאת איתם שוב. האמת שהופתעתי שהיא רצתה להיפגש לדייט שני". למרות הכימיה הראשונית דייט שלישי לא היה.
מאז שהתכנית צולמה בקיץ הספקת לשנות סטטוס? "לא, אני עדיין רווק. בגלל קמפיין הבחירות לא היה לי זמן אפילו לגרוב גרביים. ממש הייתי נשוי לקמפיין. אפשר לומר שאני נשוי לאופקים".
ב"לאהוב את אנה" (חמישי, 21:00, ערוץ 12), תועדה אנה ארונוב במסע אישי בדרך לאהבה. ארונוב יצאה במהלך הצילומים ל-12 דייטים ראשונים עם רווקים מכל רחבי הארץ, אבל רק עם חלקם היא החליטה להמשיך לדייט שני. מתוכם רק עם שניים היא המשיכה יצאה לדייט שלישי - ולבסוף בילתה סוף שבוע שלם עם בחור אחד בלבד. את מי היא תבחר בסוף? נצטרך לחכות ולראות.