נירית בקשי, עדיין מלכת היופי במיל', נבחרה זו הפעם השנייה על ידי מותג הלקים האמריקאי "LE CHAT" להוביל את קמפיין יחסי הציבור שלו. אם לא ידעתם, לה צ'אט בצרפתית זה חתול. מנכ"ל החברה ציין שעיניה החתוליות של נירית הובילו את החברה בפעם שעברה להצלחה מסחררת, ולפיכך החליט לבחור בה שוב.
• בואו להצטרף לעמוד "ידיעות הנגב" בפייסבוק
על יום עבודתה, סתם שתדעו, קיבלה הבייב 5,000 דולר (אנחנו מוכנים לדגמן בחצי מחיר). ההמשכון: היא סיפרה שם שהיא פיתחה נישה חדשה במשרד האדריכלים בו היא עובדת, והמשיכה לקרוא מהספר העבה שהביאה לצילומים בזמן שסידרו לה תוספות שיער. כיאה למלכה נבונה.
נירית בקשי - הרבה יותר מציפורניים מטופחות (צילום: פזית גואטה)