היחסים בין שניר בורגיל לשי עופרי בבית האח הגדול בנווה אילן עלו שלב. מפלירטוטים וחיוכים קלים זה כבר עבר לשלב הנגיעות הפיזיות, לפעמים פיזיות מדי.
2 צפייה בגלריה
הנשיכה של שניר בורגיל לשי עופרי
הנשיכה של שניר בורגיל לשי עופרי
הנשיכה של שניר בורגיל לשי עופרי
(צילום מסך מתוך רשת 13)
למרות ההדדיות הפיזית, בני הזוג המתהווים עדיין לא סגורים במאה אחוז אחד על השניה. שניר מביע את רצונו העז ואת התחושות שלו כלפי שי, אבל היא חוששת להיפגע ולא בטוחה שהיא רוצה לפתח קשר בבית האח הגדול.
רגע השיא בפרק ששודר במוצאי שבת היה הפגיעה הפיזית של שי בשניר. זה קרה בזמן ששי סיימה להכין את עוגת השוקולד הטעימה שלה ונתנה לשניר לטעום את האצבע שלה. אלא ששניר לקח את המשימה ברצינות ונתן לה גם נשיכה. ברגע של אינסטינקט, או כמו ששי קראה לזה "רפלקס", היא נתנה לו "בירכית" במקום רגיש מאוד באמצעות הרגל שלה.
שניר ההמום והכאוב יצא לחצר כעוס מאוד ופגוע, פיזית ונפשית. הוא סיפר לחבריו בבית על מה שקרה וגם שי הבינה שהפעם היא הגזימה והסבירה לו שזה היה בלי תכנון זדוני מראש.
אגב, נראה שהיחסים בין שניר לשי קצת השכיחו את הוויכוחים המרים שהיו לו בימים האחרונים עם הדיירת סתיו קצין, תושבת אריאל ואם לשניים.

2 צפייה בגלריה
ה"בירכית" הכואבת של שי לשניר אחרי הנשיכה
ה"בירכית" הכואבת של שי לשניר אחרי הנשיכה
ה"בירכית" הכואבת של שי לשניר אחרי הנשיכה
(צילום מסך מתוך רשת 13)

קראו גם:

קצת על שי ושניר: שי היא במקור מאילת, עובדת בביטוח וכמעצבת גבות. היא עזבה את אילת לפני כארבע שנים ואביה נפטר כשהייתה בת 14. שי דוברת רומנית כשפת אם, מכורה לשוקולד ולסיגריות. אולי זה מסביר את עוגת השוקולד שממנה התחילה הפרשה הכאובה.
שניר נכנס עם אחותו ספיר לבית האח הגדול. הטענה היתה שהם היו בנתק ולא דיברו לפני כן, עד שעשו סולחה. הוא בן 27 מעומר, במקור משימענה שזו התיישבות בדרום הר חברון. שניר הוא בעל מפעל לאלומיניום, רוכב על אופנועי שטח, אוהב מרחבים וטבע. הוא מעיד קשה לו עם העיר, הצפיפות והרעש.
להצטופף עם שי כנראה אין לו בעיה, לפחות בינתיים. בשלב זה דווקא שי לא בטוחה בקשר ביניהם, והמצב הוא לא לגמרי ברור. האם הכל ייגמר עוד לפני שזה התחיל או שמדובר בתחילתה של חברות מופלאה? ימים יגידו.